اخبار روز

آخرین تکانه ها در بازار خودرو/قیمت این خودرو 50 میلیون تومان بود

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، بازار خودرو امروز دوشنبه 30 اسفند ماه است خرداد همانطور که در سه روز گذشته، در این ماه تغییر قیمت عمده ای رخ نداده و همچنان آرام بوده است، بنابراین رکود بازار همچنان مهمترین موضوع فعالان بازار است. چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به گفته دلالان یکی این یکی از عواملی است که در روزهای اخیر رکود بازار را تحت تاثیر قرار داده و به نظر می رسد تا انتخابات نباید منتظر نوسانات قیمتی در بازار بود.

اختازنانیوز نوشت: امروز قیمت دلار نیز از نوسانات محدوده فاصله گرفت و در جریان معاملات بازار ارز روند نزولی را دنبال کرد. مشکلی که به نظر می رسد قیمت برخی خودروها در بازار را تحت تاثیر قرار داده است.

قیمت محصولات ایران خودرو

از میان محصولات ایران خودرو، قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو 207 پانوراما اتوماتیک»، «هایما S7»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» ارزیابی شد.

بر اساس اطلاعات قیمتی این گزارش، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» بیشترین افت قیمت را در معاملات امروز بازار به ثبت رساند و در شرایطی که سایر خودروها ثبات قیمت را تجربه کردند، 50 میلیون تومان افت قیمت داشت. این محصول پرطرفدار خودروی ایران در پایان معاملات امروز 940 میلیون تومان قیمت داشت.

به غیر از “دنا پلاس توربو اتوماتیک” سایر محصولات این خودروساز تغییر قیمتی نداشتند و ثابت ماندند. قیمت «پژو 207 اتوماتیک» امروز 890 میلیون تومان و برای «هایما S7» یک میلیارد و 650 میلیون تومان باقی ماند.

امروز “تارا وی 2 اتوماتیک” در بازار 925 میلیون تومان و “رانا پلاس” بدون تغییر در بازار 618 میلیون تومان ارزش گذاری و معامله شد. قیمت پژو پارس ال ایکس امروز ۸۳۵ میلیون تومان بود.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین جی»، «اطلس»، «تیبا باکسر اس ایکس»، «تیبا هاچ بک EX»، «کوییک دنده R، “کوییک «گیرد اس» و «ساینا گیرد اس» از جمله محصولات سایپا بودند که امروز بررسی شدند.

در بین محصولات این شرکت خودروسازی، تنها قیمت «اطلس» با نوسان نزولی مواجه شد و با تجربه کاهش قیمت پنج میلیون تومانی، ارزش آن 570 میلیون تومان برآورد شد. در معاملات امروز بازار «شاهین جی» و خانواده اش 720 میلیون تومان در بازار ماندگار شدند. کوییک همچنین شاهد تغییر قیمت به “کویییکGeared R” با قیمت ۴۴۱ میلیون تومان در بازار کوییک “S” دنده با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان قابل خرید و فروش است.

تحلیل بازار نیز نشان می دهد «تیبا هاچ بک EX» 420 میلیون تومان معامله شد و قیمت تغییر نکرد و «ساینا گیر اس» نیز 429 میلیون تومان در بازار فروخته شد.

500000000

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا