اخبار روز سینما

آخرین بیماری زهرا حمیدی پس از شیمی درمانی







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، این بازیگر درباره وضعیت جسمانی اخیر خود پس از شیمی درمانی گفت: خدا را شکر حالم خیلی بهتر از قبل است اما درمانم همچنان ادامه دارد. دو ماه از پایان شیمی درمانی می گذرد، اما قرص هایی که مصرف می کنم بدتر از شیمی درمانی هستند و احساس گناه می کنند، اما این امکان پذیر نیست. من باید شش ماه این داروها را بخورم، دو ماه آخر و باید تا چهار ماه آینده این قرص ها را بخورم تا انشاءالله بهبودی کامل پیدا کنم.

حمیدی درباره عمل جراحی که قرار بود روی لوزالمعده انجام دهد، توضیح داد: خدا را شکر از آنجایی که غده با شیمی درمانی برداشته شد، دیگر نیازی به جراحی لوزالمعده ندارم و از این بابت بسیار خوشحالم و خبر خوبی بود که دیگر نیازی نداشتم. عمل جراحی. من مردم دوست داشتنی ام را خیلی دوست دارم و از آنها بسیار سپاسگزارم چون خیلی به من لطف دارند و در این مدت خیلی برای من دعا کردند و دیدم که واقعاً نماز خواندن با هم روی من تأثیر گذاشته است. ممنون که به یاد من بودید من واقعاً امیدوارم که به زودی دوباره کاملاً خوب شوم. البته با دعای مردم و لطف خداوند.

زهرا حمیدی در پایان درباره شرایط کاری خود گفت: متاسفانه شرایط من طوری نیست که بتوانم کار کنم زیرا قرص هایی که مصرف می کنم برایم سخت است و نمی توانم کار کنم. اتفاقاً پیشنهادات زیادی به من می شود، اما فعلاً نمی توانم تا درمانم را تمام کنم، آن وقت انشاءالله مرتب کار خواهم کرد.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا