اخبار روز

آثار سینماگران چهارمحال و بختیاری در دو جشنواره بین المللی موفق به کسب عناوین برتر شدند

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین از استان چهارمحال و بختیاری، به نقل از تبلیغات فرهنگ و معارف اسلامی استان: فیلم کوتاه احمدرضا بوفون محصول انجمن سینمای جوانان مرکز استان برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی از ورزش دانشگاه نیویورک شد. جشنواره فیلم، که در آن فیلم‌هایی از 18 کشور حضور داشتند.

این فیلم همچنین در هشتمین جشنواره فیلم های ورزشی فرانسه که با همکاری فدراسیون بین المللی سینما و تلویزیون ورزشی (FICTS) در نیس برگزار شد، موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.

شهبازی در فیلم کوتاه «احمدرضا بوفون» از ماجراهای نوجوانی با استعداد به نام احمدرضا می گوید که علاقه زیادی به دروازه بان و جانلوئیجی بوفون فوتبالیست ایتالیایی دارد. در این فیلم به جای احمدرضا یکی یکی از بازیکنان غایب تیم دهکده وارد زمین می شود اما اعضای تیم به دلیل عملکرد ضعیف او را از زمین بیرون می اندازند، بنابراین ماجرا به گونه دیگری ادامه می یابد.

مرتضی شهبازی گندمکاری علاوه بر کارگردانی این فیلم که در چهارمحال و بختیاری فیلمبرداری شد، در قسمت نویسندگی این اثر نیز با علی اصغر حجت پناه همکاری داشته و طراحی صحنه و لباس و تدوین کار را نیز انجام داده است.

احمدی گفت: از بازیگران این فیلم می توان به احمدرضا (سبحان) زیلابی، مهدی صفری، حسین خرمی، امیرسام اسلامی، آرتین خلیلی، حسین شهبازی، امیرسام کیاسری، امیرسام شهبازی، محمدمهدی طهماسبی، یونس اسلامی، یوسفی و رفوفی اشاره کرد. ابوالفضل شهبازی.

همچنین مهیار بختیاری دستیار کارگردان، محمد شاه حسینی فیلمبردار، نوید کیساری دستیار دوربین، میثم حجت پناه به عنوان عکاس و فیلمبردار پشت صحنه، حبیب محمدی صدابردار، محمد ثریا تدوین و محمدرضا بداقی و سارا نادعلی در این فیلم حضور داشتند. بخش موسیقی آنها متعلق به عوامل فنی هستند که در تولید فیلم احمدرضا بوفون کمک کردند.

لازم به ذکر است که فیلم احمدرضا بوفون جزو ده فیلم کوتاه و مستند مرتضی شهبازی است و این فیلمساز چهارمحال و بختیاری با این تعداد اثر در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی حضور موفقی داشته است.

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا