اخبار روز

آتش سوزی در یک آرایشگاه زنانه در جنوب تهران

آتش سوزی یک آرایشگاه زنانه در یک مجتمع تجاری با 20 واحد مسکونی با استفاده از آتش نشانان دو ایستگاه آتش نشانی مهار و اطفا شد.

به گزارش تسنیم، ساعت 23:06 شب گذشته دوشنبه در پی تماس های مکرر شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی در یک ساختمان تجاری در ری شهر، میدان نماز، خیابان امام حسین (ع)، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران. وی بلافاصله آتش نشانان 90، 9 و نجات 17 و خودروهای پشتیبانی را به محل حادثه اعزام کرد.

مهدی حکاکی; افسر آماده منطقه عملیات بازداشت در رابطه با این حادثه توضیح داد: در ساختمانی با 20 واحد مسکونی و کاربری تجاری دود زیادی از پشت بام می آمد که پس از بررسی دقیق مشخص شد که دود از پشت بام خارج می شود. سقف به دلیل آتش سوزی در اولین سهام ایجاد شده است. محوطه تراس به عنوان آرایشگاه زنانه استفاده می شود. آتش نشانان به سرعت در محل حاضر شده و ساختمان را بررسی کردند. به گفته ساکنان، ساختمان خالی بوده و کسی داخل آن گیر نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از بازکردن درب واحد، مشخص شد مقدار زیادی از لوازم آرایشگاه دچار حریق شده است.

افسر آماده باش محل نگهداری خاطرنشان کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل با رعایت نکات ایمنی، جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند که هم اکنون این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا