اخبار روز

آتش خشم و انتقام بر جنایات اخیر رژیم صهیونیستی می سوزد

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت میلاد بیدی از مستشاران نظامی ایران در سوریه و لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش تسنیم، متن این پیام به شرح زیر است:

نام خداوند بخشنده

و كسانى را كه در راه خدا كشته مى‏شوند، حساب نكنيد، بلكه نزد پروردگارشان زنده مى‏شوند (آل عمران/169).

شهادت پرافتخار پاسدار رشید پاسدار شهید سرافراز مدافع حرم شهید میلاد بیدی از مستشاران نظامی ایرانی در سوریه و لبنان را به خانواده بزرگوارش و همرزمان دلاورش تبریک می گوییم. شهادت در حمله تروریستی اخیر جنگنده های رژیم صهیونیستی در حومه بیروت.

تلاش‌های عظیم و مجاهدانه این شهید بزرگوار در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و حفظ امنیت و آرامش این کشور در مقابله با توطئه‌های ایران و دشمنان ایران و کمک و همراهی مجاهدین امت اسلامی در ترکیه میدان مبارزه با رژیم جلاد، جنایتکار و اشغالگر صهیونیسم. تا ابد ماندگار خواهد بود و الهام بخش جوانان مشتاق و انقلابی امروز و فردای میهن اسلامی به ویژه نسل جدید سپاه پاسداران است.

بر شعله ور شدن آتش خشم و انتقام مجاهدان وفادار جبهه بزرگ مقاومت اسلامی در برابر جنایات اخیر رژیم ظالم و کثیف صهیونیستی در منطقه به ویژه در نوار غزه از پیشگاه خداوند متعال تاکید می کند. برای این شهید عزیز، علو درجات و انس با شهدای کربلا و برای خانواده محترم ایشان و یاران و یاران محترمش سلامتی و استواری در ادامه راه شهادت و جهاد خالصانه مسئلت دارم. در راه اعتلای قرآن و عزت و سربلندی ایران اسلامی.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا