آئودی های پلاک ملی به خیابان آمدند

شرکت معین خودرو ایرانیان که محموله آئودی Q5 e-tron را وارد ایران کرده بود، اولین سری از نسخه های ثبت ملی شده این کراس اوور برقی را به مشتریان تحویل داد. به این ترتیب دیگر آئودی ها با پلاک ملی جدید به خیابان ها آمده اند.

به گزارش پایگاه خبری لاست خودرو، معین خودرو ایرانی در دوره جدید واردات خودرو محصولات تویوتا، هوندا و آئودی را به بازار کشور عرضه کرده است. در حال حاضر آئودی Q5 e-tron لوکس ترین خودروی وارداتی بازار ایران محسوب می شود و با قیمتی کمتر از چهار میلیارد تومان به دست مشتریان رسیده است. اما در آگهی های منتشر شده در فضای مجازی قیمتی بیش از 6.5 میلیارد تومان برای آئودی Q5 برقی اعلام شده است.

جدیدترین خبرنگار خودرو شب گذشته تصویری از آئودی Q5 e-tron با پلاک ملی تهیه کرد. با پیگیری های انجام شده مشخص شد معین خودرو ایرانیان شماره گذاری این کراس اوور برقی را آغاز کرده و تردد سایر آئودی های برقی با ثبت ملی در خیابان ها آغاز شده است. یکی نکته جالب دیگر این است که هتل اسپیناس پالاس تهران به جمع دارندگان ایستگاه های شارژ سریع خودروهای برقی پیوسته و چندین ایستگاه برای خودروهای برقی فعال کرده است.

ویدئوی معرفی آئودی Q5 e-tron; کراس اوور برقی پلاک ملی.

نیروی محرکه آئودی Q5 e-tron وارداتی توسط شرکت معین خودرو توسط یک موتور الکتریکی 150 کیلوواتی (202 اسب بخار) تامین می شود که می تواند گشتاور نهایی 310 نیوتن متر را تولید و به چرخ های عقب منتقل کند. این خودرو برای تامین انرژی لازم برای پیشرانه الکتریکی خود از باتری با ظرفیت 83.4 کیلووات ساعت استفاده می کند. نکته جالب این است که به کمک این باتری ها این خودرو با یک بار شارژ کامل می تواند مسافتی در حدود 560 کیلومتر را طی کند که رقم قابل توجهی است.

از جمله ویژگی های آئودی Q5 برقی می توان به 6 ایربگ ده نقطه ای، سیستم کنترل استارت در سربالایی، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری خودکار، رادار خط خوان، سیستم هشدار برخورد از جلو و عقب، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها، کروز کنترل تطبیقی ​​اشاره کرد. ، رانندگی خودکار بین خطوط، تابلو خوان، رانندگی خودکار در ترافیک، سیستم DOW، نمایشگر هد آپ (HUD)، استارت دکمه ای، ورود و خروج بدون کلید، تقویت کننده دیجیتال عقب، چرخ های آلومینیومی، روکش چرم مصنوعی، صفحه نمایش سیستم رسانه مالتی صفحه نمایش لمسی، فرمان برقی، خروجی نوع C، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، خنک‌کننده صندلی‌های جلو، نور بالا خودکار، درب عقب برقی، فناوری روشنایی LED، سقف پانوراما، چراغ خوش‌آمدگویی، آینه الکتروکرومیک و غیره

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما