اخبار روز سینما جهان

۲ دنیل فیلم بعدی‌شان را می سازند/پس از موفقیت «همه‌چیز همه‌جا…»

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، تقریبا یک سال پس از برنده شدن جایزه اسکار «همه چیز همه جا به یکباره»، 2 فیلمساز سازنده این فیلم به ساخت فیلم بعدی خود نزدیک می شوند.

کمپانی یونیورسال تاریخ اکران فیلم بعدی دنیل کوان و دانیل شاینرت را 12 ژوئن 2026 تعیین کرده و از آن به عنوان یک رویداد بدون عنوان یاد کرده است. به جز این، جزئیات دیگری از این فیلم در دسترس نیست.

این اولین فیلم بلندی است که دانیلز 2 پس از امضای قرارداد با یونیورسال در تابستان 2022 و ماه‌ها قبل از بردن اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اصلی، می‌سازد.

این دو فیلمساز کار خود را با ساختن ویدیویی برای این آهنگ و اولین کارگردانی خود برای یک فیلم بلند با فیلم «مرد ارتش سوئیس» با بازی پل دانو و دنیل رادکلیف آغاز کردند و به جشنواره فیلم ساندنس راه یافتند و جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کردند. این زوج همچنین یک قسمت از سریال جنگ ستارگان را کارگردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر طبق گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم بلند بعدی آنها، همه چیز همه جا به یکباره، که با بودجه 15 میلیون دلاری ساخته شد، بیش از 100 میلیون دلار فروخت و پرفروش ترین فیلم تاریخ شد. انجام داده است. برنده 11 نامزدی در 95مین دوره جوایز اسکار، برنده 7 جایزه از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن برای میشل یو، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای دانیل کوان، بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای جیمی لی کرتیس، بهترین تدوین و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی. . این فیلم همچنین برنده 2 جایزه گلدن گلوب، 5 جایزه منتخب منتقدان (از جمله بهترین فیلم)، یک جایزه بفتا، یک رکورد 4 جایزه انجمن بازیگران سینما (از جمله بهترین گروه) و 7 جایزه مستقل روح از جمله بهترین فیلم شد. و بیشترین تعداد جوایز را از 4 انجمن اصلی فیلم آمریکا شامل کارگردانان، تهیه کنندگان، بازیگران و نویسندگان دریافت کرد.

دانیلز 2 در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر چند ماه پس از امضای قرارداد جهانی خود اعتراف کرد که جهش از فیلمسازی مستقل با منابع محدود و به دنیای مهمتر استودیوهای فیلم یک تعدیل خواهد بود.

کوان گفت: “ما عاشق دنبال کردن چیزهایی هستیم که تقریباً ممکن است فاجعه باشد.”

۵۷۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا