این را منابع خبری اعلام کردند یکی یکی از فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی در درگیری در نوار غزه به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری «سما»، این افسر اسرائیلی به نام «گی یعقوب نذری» فرمانده گروهان گردان 52 ارتش رژیم صهیونیستی بود که در درگیری های ادامه دار در اردوگاه جبالیه مجروح شد.

رسانه ها ساعتی پیش از وخامت حال وی خبر دادند و این افسر صهیونیست دقایقی پیش در بیمارستان حداسه جان باخت.

به گزارش ایرنا، یک اندیشکده آمریکایی اعتراف کرد که با گذشت یک سال از عملیات 7 اکتبر (طوفان الاقصی)، رژیم صهیونیستی در ماتم است و تلفات جنگی این رژیم همچنان در حال افزایش است.

“بنیاد دفاع از دموکراسی ها” با اشاره به روز عزای ملی در 27 اکتبر (6 ژوئن). آبانسران رژیم صهیونیستی اعلام کردند: تلفات رژیم اسرائیل در سال گذشته زیاد بود.

مارک دوبوویتز، مدیر بنیاد دفاع از دموکراسی ها تاکید کرد: آمار کشته شدگان اسرائیل در 7 اکتبر در مقایسه با جمعیت تکان دهنده است. بر اساس سرانه، حمله 7 اکتبر سال گذشته 13 برابر ویرانگرتر از 11 سپتامبر بود.

وی اذعان داشت: تلفات ارتش اسرائیل در این مدت نیز بسیار زیاد بوده و در مقایسه با آمریکا، حدود 30 هزار سرباز در مدت کمی بیش از یک سال تلف شده است، یعنی بیش از چهار برابر تعداد سربازان آمریکایی کشته شده است. در عراق و افغانستان است.

تحلیلگر ارشد اندیشکده آمریکایی افزود: بیشتر سربازان اسرائیلی نظامیان حرفه ای نیستند، بلکه سربازان فعال و ذخیره هستند که کشته شده اند.

اتاق فکر فوق تایید کرد: در تاریخ 7 اکتبر (15) مهر 1402) و 771 پرسنل نظامی و امنیتی در درگیری های جاری در نوار غزه، جنوب لبنان و کرانه باختری کشته شده اند.

بر اساس این گزارش، 885 غیرنظامی در سال گذشته کشته شدند که 809 نفر در 7 اکتبر 2023 کشته شدند.

بر اساس این گزارش، 27 اکتبر از سوی کابینه آن رژیم به اتفاق آرا روز عزای عمومی اعلام شد و دو مراسم رسمی در قبرستان نظامی کوه هرتزل بیت المقدس با پخش رسمی تلویزیون و رادیو برگزار شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما