اخبار روز سینما

یاسمن مقبلی و انوشه انصاری در برنامه ساعت صفر رضا رشید پور حضور پیدا خواهند کرد

رضا رشیدپور جزئیات برنامه گفتار محور ساعت صفر وی اعلام کرد و گفت این برنامه جذاب به زودی برگزار می شود. یکی در پلتفرم های آنلاین منتشر خواهد شد.

«رشیدپور» در اظهاراتی درباره این برنامه یکی او گفت که این برنامه در پلتفرم ها و شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد:

برنامه ساعت صفر دید در شب برنامه ای گفتگو محور با فضایی متفاوت از پاس شیشه ای و شب شیشه ای است. این برنامه در عرصه بین المللی برگزار می شود و برای اولین بار در نظر داریم در خارج از ایران میزبان مهمانانی در حوزه های فرهنگی، هنری و اجتماعی باشیم.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


یاسمن مقبلی و انوشه انصاری در برنامه رضا رشیدپور

رشیدپور افزود:

برخی از صحبت ها ضبط شد، برخی در حال ضبط است و البته مهمانان ایرانی از جمله نام های فرهنگی، اجتماعی و هنری خواهیم داشت. یاسمن مقبلی و انوشه انصاری آنها خواهند بود.

مجری آخرین مسابقه کابلی در مورد پلتفرم استریم و زمان پخش این برنامه گفت:

در حال مذاکره با بسترهای مختلف هستیم تا برنامه را پخش کنیم و تصمیم بگیریم کدام را انتخاب کنیم. یکی ما یکی از آنها هستیم. این برنامه ممکن است قبل یا بعد از نوروز پخش شود.

رضا رشیدپور

«رشیدپور» درباره اینکه آیا دلیل تعویق برنامه زمان بندی نوروز و ماه مبارک رمضان بوده است، گفت:

جفت شدن نوروز با ماه مبارک رمضان تاثیری در زمان پخش برنامه ندارد. اما می تواند جذابیت های خاصی را برای بیننده ایجاد کند. علاوه بر مهمانان خارجی برنامه، مهمانان بومی نیز از میان اهالی فرهنگ و هنر ایران انتخاب شدند.

رضا رشیدپور نحوه تولید برنامه و روند ضبط سخنرانی ها را اینگونه توضیح داد:

ما چهار استودیو داریم که هرکدام با ابعاد و فضاهای متفاوت در دبی، استانبول، کیش و تهران هستند. ما مهمانان متفاوتی از مناطق جغرافیایی مختلف داریم که برای نوآوری هایشان انتخاب شده اند. مزیت اصلی برنامه گفتگو است. از مهمانان برنامه می توان به «یاسمن مقبلی» و «انوشه انصاری» اشاره کرد، از دیگر مهمانانی که در اینجا قرار دادیم نامی نمی برم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پخش اینگونه برنامه های گفت و گو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا