اخبار ورزشی

عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس گل بزند، خوشحالی می‌کند؟

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از فرارو، در بازی مهم روز یکشنبه سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان چهره های خاصی وجود خواهد داشت. شاید خاص ترین چهره ال کلاسیکوی آینده عیسی آل کثیر باشد.

سپاهانی ها رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، احسان پهلوان و شهریار مغانلو را نیز به عنوان بازیکنان سابق پرسپولیس در اختیار دارند اما این 5 بازیکن پیش از این با پیراهن سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز و خوزستان به مصاف قرمزهای تهرانی رفته اند.

عیسی آل کثیر اما پس از چند فصل حضور در تیم پرسپولیس، حالا برای اولین بار مقابل تیم سابقش به میدان می رود.

عیسی آل‌کثیر، مهاجم جنوبی سابق پرسپولیس، که این فصل با قراردادی غیرمنتظره مسیرش را به سمت اصفهان تغییر داد، با سخت‌گیری سازمان لیگ نسبت به ارقام باشگاه و عبور از سقف قرارداد نتوانست در ۳ بازی ابتدایی فصل به فهرست طلایی‌پوشان اصفهانی اضافه شود، اما با تغییراتی در قرارداد و با وجود تمام اخبار و شایعاتی که درباره جدایی احتمالی این مهاجم به گوش می‌رسید، در نهایت آل‌کثیر در اصفهان ماندنی شده و برای تیم جدیدش در آسیا و لیگ برتر گلزنی کرد.

زمانی که کارت بازی عیسی آل کثیر صادر نشد، دو باشگاه سرشناس لیگ برتری پرسپولیس و تراکتور به دلیل مشکل در ثبت قرارداد عیسی کمی امید به جذب او داشتند. این در حالی است که اگرچه پرسپولیس پروژه خود را بر جذب یک مهاجم خارجی متمرکز کرده است، اما بازگشت عیسی می تواند خبر خوبی برای کادر فنی این تیم باشد.

اما یحیی گل محمدی با بازگشت آل کثیر مخالف بود و در پایان بازی آلومینیوم در هفته اول مسابقات به کنایه اعلام کرد قرمزها از سایر تیم ها بازیکن نمی گیرند!

در حالی که همه می دانستند عیسی آل کثیر یحیی شاگرد مورد علاقه گل محمدی است و سرمربی پرسپولیس می خواست او حداقل در این فصل بماند و به تیمش کمک کند، او ترجیح داد به پیشنهاد سپاهانی ها پاسخ مثبت دهد.

مصاحبه کنایه آمیز یحیی گل محمدی می تواند انگیزه مضاعفی برای عیسی آل کثیر برای بازی پیش رو باشد. احتمال اینکه عیسی آل کثیر قبل از شروع بازی برای گرفتن مرخصی به سراغ یحیی گل محمدی برود بسیار زیاد است اما سوال اصلی این است که اگر پرسپولیس گل بزند خوشحال می شود یا خیر؟!

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا