فیلم «زودپاز» به کارگردانی بازتاب آنلاین پس از گذشت 4 روز از اکران به فروش 28 میلیارد تومانی دست یافت و در این مدت کوتاه از مجموع فروش دو فیلم کمدی «قیف» و «مفتبر» پیشی گرفت. این فیلم در دو روز آخر هفته 240000 بازدید داشت و رکورد فروش آخر هفته افتتاحیه را که پیش از این در اختیار «تگزاس 3» بود، شکست.

به گزارش بازتاب آنلاین، سینماهای ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته 357 هزار تماشاگر داشت و از این تعداد 240 هزار تماشاگر با فیلم «زودپز» که این آخر هفته 17.4 میلیارد تومان فروخت و شش برابر شد، مکاتبه کردند. فیلم دوم روی میز فروش قرار گرفت و رهبر شد. پس از «زودپز»، فیلم سینمایی «ببای قهرمان» با سه میلیارد و 200 میلیون تومان توانست در آخر هفته پای 54 هزار نفر را در سینماها باز کند. در این دو روز مخاطبان «پول و پارتی»، «مفتبر» و «تگزاس 3» در مجموع 30 هزار نفر بودند.

فیلم «زودپز» در چهار روز توانست از فروش کل فیلم های «مفت بر» و «قیف» پیشی بگیرد.

پیش از این، رکورد فروش اولین پنجشنبه و جمعه پس از اکران در اختیار «تگزاس 3» بود. این فیلم به کارگردانی سید مسعود اطیابی 8 ساخته شده است خرداد پنج شنبه و جمعه 10 و 11 اکران می شود خرداد او توانست پای 213 نفر را به سینماها باز کند. تعداد تماشاگران آخر هفته اول «تگزاس 3» 15 میلیارد نفر بود. حالا «زودپز» با فروش 17 میلیاردی و 240 هزار بیننده توانست از «تگزاس 3» پیشی بگیرد.

نکته مهم دیگر این است که «زودپز» پس از گذشت چهار روز از اکران خود توانست از مجموع فروش دو فیلم کمدی «قیف» و «مفتبر» پیشی بگیرد. “قیف” 15 شهریور اکران شد و در این ماه توانست 25 میلیارد بفروشد و 427 هزار نفر را به سینما بیاورد. در همین مدت «مفتبر» ماهیانه 20 میلیارد تومان صورتحساب داشت و 351 هزار نفر را به سینماها جذب کرد.

اگر فیلم «پرس‌پز» با همین سرعت پیش برود و تعداد تماشاگران به همان نسبت باقی بماند، به زودی رکورد «تگزاس 3» را شکسته و رتبه اول پرفروش‌ترین فیلم سال 1403 را به خود اختصاص می‌دهد.

زودپز به کارگردانی بازتاب آنلاین، نویسندگی محسن تنابنده و مهدی نادری و تهیه کنندگی منصور سهراب پور و محسن تنابنده و نوید محمدزاده بازیگران اصلی این فیلم هستند. گلاره عباسی، محمود جعفری، رزبه حصاری، ساقی حاجی پور و… آنها دیگر بازیگران این فیلم هستند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما