به گزارش پی ام آپ، هفت صبح نوشت: بیشترین مبلغ درخواستی برای بازیگری در فیلم ها و سریال ها همچنان متعلق به لیلا حاتمی است.

شاید برای شما شرم آور باشد که لیلا حاتمی همچنان بالاترین دستمزد درخواستی برای بازیگری در فیلم ها و سریال ها را دریافت می کند.

اتفاقاً این بازیگر 52 ساله در مشاغلی که به نقش علاقه مند است یا به عنوان حامی پروژه ظاهر می شود، درخواست دستمزد ناچیزی می کند، اما به طور کلی بالاترین ارقام همچنان متعلق به اوست.

درست پشت سر او سحر دولتشاهی و پریناز ایزدیار هستند که هر دو با تکیه بر سریال های نمایش خانگی و برای حضور در این مشاغل مبالغ بالایی طلب می کنند و با پشتوانه این دستمزدهای نجومی به انتخاب شغلشان تبدیل می شوند.

تعداد این دو نفر که در سریال های خانگی بازی می کنند ماهانه است و هر دوی آنها بین یک میلیارد تا 2 میلیارد تومان دستمزد می گیرند.

در رده سوم هدی زین العابدین، الناز شاکردوست، طناز طباطبایی و آزاده صمدی با اختلاف کمی قرار دارند.

شنیده ها حاکی از آن است که نازنین بیاتی و الناز حبیبی به دلیل موفقیت و فروش خیره کننده فیلم هایشان در اکران به جمع بازیگران گران قیمت سینما پیوسته اند.

هدیه تهرانی و نیکی کریمی هم بازیگران گران قیمتی هستند که گویا بازار سینمای ایران را ترک کرده اند. ترانه علیدوستی هم همینطور.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما