کنایه مهدی رحمتی به داوود رفعتی برای اشتباهات هواداران در ورزشگاه خانگی

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال هوادار و خوزستان گفت: ما مقابل تیم فوتبال خوزستان بازی می کنیم، تیمی که سال هاست در فوتبال ایران شناخته شده است، تیمی بزرگ با بازیکنان خوب که این فصل زیر نظر خوزستان و با سرپرستی آقای یحیی گل محمدی و کادرفنی ایشان تیمی به وجود آمده که خیلی خوب فوتبال بازی می کند و بازی می کند. قطعا فردا بازی سختی داریم و در طول هفته با بچه ها صحبت کردیم و نکات لازم را به آنها دادیم. بدون شک کوچکترین بی توجهی می تواند عواقبی برای ما در بازی فردا داشته باشد. انشاالله با تمرکز و انرژی کامل مقابل فولاد خوزستان بازی کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره تساوی امیدوارکننده تیمش مقابل آلومینیوم و گل نزدن آنها در 4 بازی اخیرش گفت: در مورد بازی با آلومینیوم صحبت کردم و گفتم حتی شانس برد داشتیم. بخش هایی از فوتبال مانند طراحی ساختار دفاعی، طراحی بازی، پرس و تشکیل تیم و ایجاد موقعیت برای انجام این کارها در اختیار کادر فنی و مربیان تیم ها قرار دارد، اما این ضربات نهایی به خلاقیت و کیفیت بازیکنان بازمی گردد. برگشت که کمی گم شده است. ما چهار بازی گل نزدیم و این درست است، اما باید ببینیم از پارسال تا امسال چه بازیکنانی داریم، امسال چه بازیکنانی داریم و اهداف و برنامه هایمان چیست.

سرمربی تیم فوتبال هوادر ادامه داد: مطمئن باشید تیم ما کم کم به فرم خیلی بهتری می رسد. اولین بازی لیگ مثل یک بازی تدارکاتی بود که دیر تمرین را شروع کردیم. چهار بازی اول برای ما بازی های تدارکاتی بود. وقتی بعد از تعطیلات شروع کردیم، بچه ها روند رو به رشدی داشتند. در مورد مهاجم هم سعی کردیم بازیکن مفیدی برای خود بگیریم که متاسفانه نشد. ما بازیکنان خوب و با تجربه ای در خط حمله داریم و تلفیقی از جوانی و تجربه می تواند به ما کمک کند. ما باید با انرژی، انگیزه و امید به جلو برویم زیرا تیم جوانی هستیم که تازه تاسیس شده است. با توجه به تعداد بازیکنانی که داریم، امیدواریم به زودی به شرایط مطلوب خود برسیم.

رحمتی در رابطه با بازی در ورزشگاه پاس قوامین و اینکه آیا این اعتراض به میزبانی آخرین بازی آنها (مقابل تراکتورسازی) در ورزشگاه شهر قدس است یا خیر، تصریح کرد: به استثنای بازی با استقلال و پرسپولیس، سایر بازی های ما به این صورت خواهد بود. در ورزشگاه بازی کرد. دوتا شیر و لامپ شکسته بود که درست کردیم و آقای رفعتی اجازه داد اونجا بازی کنیم!

وی در خصوص آمار خط دفاعی تیم هواداری و حضور مهربان و ستاری در ترکیب این تیم خاطرنشان کرد: شکل تیم ما تغییر کرده است. صائب محبی، منصوری و گودرزی از خط دفاعی سال گذشته بازی می کنند. در واقع سه چهار بازیکن پارسال هستند و زمان می برد تا بازیکنان جدید به آن عادت کنند. با توجه به نیازی که در دفاع داشتیم ستاری را جذب کردیم که بازیکن خوب و منظمی است و می تواند کمک کند. وقتی من در مراسم حضور داشتم مهربان هم در خدمتش بود. او بازیکن توانمندی است که در فوتبال ایران به میدان نیامده است. متأسفانه مهربان در اردوی تدارکاتی مصدوم شد اما هفته گذشته توانست تا حدودی با ما تمرین کند و سعی می کنیم با توجه به شرایط تدارکاتی از او استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادر در پاسخ به سوالی مبنی بر آمار خوب داریوش شجاعیان در فصل گذشته تحت هدایت مسعود شجاعی، گفت: شجاعیان بازیکن بزرگی است که در استقلال بازی کرده است و در پاسخ به این سوال که چرا در این فصل از این بازیکن کمتر استفاده می شود؟ او چندین فصل در خدمت هواداران بوده است. او می خواست ما را ترک کند، فکر می کنم سه چهار روز قبل از بازی اول حاضر شد. او کمی از شرایط آماده سازی فاصله داشت و به همین دلیل در بدنسازی و تمرینات تیمی شرکت کرد و با توجه به نیاز تیم همچنان استفاده خواهد شد.

رحمتی در خصوص آزاد بودن برخی از بازیکنان کلیدی مانند ارسلان مطهری و برنامه هواداران برای جذب آنها، توضیح داد: سعی کردیم با توجه به نیاز خود بازیکن جذب کنیم و به دنبال یک بازیکن بودیم در آن موقعیت، اما این اتفاق نیفتاد. جا دارد از رحیمی و طهماسبی تشکر کنم که با زحماتشان شرایط برای جذب بازیکن در خط هافبک فراهم شد اما آنچه را که دنبالش بودیم پیدا نکردیم و ترجیح دادیم کمی صبر کنیم. بودجه ما محدود است و با پولی که با جدایی چند بازیکن آزاد شد، امکان جذب بازیکن دیگری وجود داشت.

وی در پایان گفت: فکر می کنم لیگ برای تیم ما از نیم فصل دوم شروع شود چون زمان می برد. ساختن تیم با بازیکنان جدید همان تیم مدتی طول می کشد تا باشگاه را بشناسیم و جایگاه آنها را پیدا کنیم، اما مطمئن باشید برای رسیدن به خواسته هایمان سعی خواهیم کرد امتیازات لازم را جمع آوری کنیم. ما سعی می کنیم تا همان روز به بیشترین امتیازات ممکن دست پیدا کنیم.

257 251

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما