اخبار روز سینما

ژیلا صادقی پدرش را معرفی کرد


به گزارش مگتو عکسی از زیلا صادقی در کنار پدرش در فضای مجازی منتشر شد. ژیلا صادقی مجری محبوب و مشهور ایرانی است. ژیلا صادقی در برنامه تلویزیونی اخیرا جزییات و موضوعات زیادی مطرح شد.ژیلا صادقی سابقه تدریس دارد.عکس در زیر آمده است. زیلا صادقی پدرش را هم در کنارش می بینید.

بیوگرافی زیلا صادقی

زیلا صادقی متولد ۲۲ است شهریور 1352 مجری تلویزیون در تهران، فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک، کار خود را به عنوان معلم در زمینه آموزش آغاز کرد، بعد به بازیگری پرداخت و تجربه بازیگری در مشاغل مختلف را دارد.در سال 1370 در سن 18 سالگی افتخاری که بعداً دیپلم خود را دریافت کرد، در دوران دانشجویی در مدارس نمونه مشغول به کار شد و در مناطق فقیرنشین به عنوان معلم مشغول به کار شد تا زمانی که معلم شد و همزمان با تدریس، در سال 1371 در 19 سالگی در آزمون گویندگی قبول شد وارد سازمان انتشارات شد و کار خود را آغاز کرد. کرد با مطالعه کوتاه می گوید من حتی یک ریال هم خرج نکردم، کلاس نرفتم، به کسی باج ندادم! از مجریانی مثل ژاله صادقیان و میرفخرایی تمرین کردم، مطالعه کردم و یاد گرفتم.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا