اخبار روز سینما

رونمایی از چهره واقعی بازیگر نقش شیدا در زخم کاری!/عکس

در ادامه این مطلب می توانید عکس جدید بازیگر نقش شیدا در زخم کاری را ببیینید.

فصل دوم سریال. زخم کاری به پایان رسیده است. در این فصل بازیگران جدید حمله نیکدل در نقش شیدا حضور داشتند. عکس این بازیگر با چتری از او چهره جدیدی ساخته است. وی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران است و به زبان انگلیسی نیز مسلط است.

چهره واقعی بازیگر نقش شیدا زخم کاری

چهره واقعی بازیگر نقش شیدا زخم کاری / با امرا بازیگر آشنا شوید! + عکس

نگار نیکدل

نگار نیکدل در 31 به دنیا آمد تیر در ماه 1376 بازیگر سینما و تئاتر در تهران است.

اولین فیلم نگار نیکدل

نگار نیکدل از دوران کودکی علاقه زیادی به موسیقی و بازیگری داشت و بازی در تئاتر و سریال را آغاز کرد. زخم کاری این مهم ترین تجربه او در مقابل دوربین تاکنون بوده است. او کار خود را با تئاتر آغاز کرد.

نگار نیکدل در سال ۱۳۹۶ با بازی در فیلم کوتاهی به نام «رهایی» جلوی دوربین رفت. این چهره برای اولین بار در سال ۱۳۹۶ با سریال راحیل در تلویزیون ظاهر شد.

سریال تاریخی «رحیل» به کارگردانی محمدجواد جعفری داستان شخصی به نام «ماها» از دربار قاجار را روایت می‌کند که تلاش می‌کند زنان دیگری را در درون خود متحد کند و مراسم عاشورایی را اجرا کند. بازیگرانی چون حمیدرضا آذرنگ، ثریا قاسمی، اندیشه فولادوند، زنده حسام محمودی، نسیم ادبی، هومان برکنورد، کاظم هژیرآزاد و…

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا