سبک زندگی

چهار توصیه به علم‌الهدی درباره سیل ویرانگر مشهد






۱۴۲۳۹۸۰


۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ۰۹: ۳۰


بهترین: پس از وقوع سیل مهیب در خراسان رضوی، تعداد قربانیان به هشت نفر افزایش یافت. روزهای تلخی که در مشهد می بینیم حاصل بی تدبیری هایی است که این روزها گریبانگیر مردم شده است. مشهد به عنوان شهری که سالانه پذیرای حدود 30 میلیون گردشگر است طبیعتا باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، اما شاهدیم که مدیریت این شهر عمدتاً معطوف به مسائل دیگری است. در این زمینه توصیه هایی برای آقای علم الهادی داریم که سیل این ایام را مایه برکت می دانند.

در سال 1393 رهبر انقلاب نسبت به تخریب کوه های جنوب مشهد هشدار جدی دادند، اما مدیران وقت نه تنها توجهی نکردند، بلکه کوه های جنوب مشهد را تخریب و تخریب کردند. چند تن از فعالان محیط زیست نیز در شبکه های اجتماعی از بی توجهی به هشدارهای مربوط به دست زدن به کوه های اطراف این منطقه از مشهد نوشتند. اما آقای علم الهادی، شما به عنوان یک مدیر شهری ترجیح دادید وقت خود را صرف محدود کردن برنامه های فرهنگی مانند کنسرت موسیقی کنید!

چهار توصیه به علم الهادی در مورد سیل ویرانگر مشهد

به یاد داریم که در زمان امامت آقای رئیسی داماد معظم له، آستان قدس با تبلیغات فراوان اداره می شد. البته در حال حاضر نیز اقدامات منحصر به فرد داماد وی در این دولت مانند گذشته ادامه دارد و نتیجه آن مشخص است. دامادش گفت خدا را شکر وقتی دلار به 5 هزار تومان رسید رئیس جمهور نشدیم، اما خدا را شکر می کنیم که ریاست جمهوری را بر عهده گرفت تا برچسب 70 هزار تومانی را روی دلار ببینیم. تولیت آستان قدس رضوی که در حال حاضر بر عهده احمدی مروی است، آقای علم‌هادی، بدون حاشیه کار می‌کند و حد وسط در کارش، سایه را از لبه‌های آستان مقدس قدس محو کرده است. رضوی . جمع. تا این اعمال حکیمانه و نیکو باشد.

چهار توصیه به علم الهادی در مورد سیل ویرانگر مشهد

چندی پیش حیدریه فرماندار تربت در بیانیه ای اعلام کرد که با ایجاد رعب و وحشت در خصوص سیل با قاطعیت برخورد خواهد شد. خب این هم نوعی روش مدیریت بحران است که این روزها از مسئولان محترم استان خراسان می بینیم. آقای علم‌هادی! به نظر شما شرم آور نیست که استاندار با زبان تهدید و ارعاب مردم شریف سرزمین را نوازش کند؟ آیا مردم شریف ایران مستحق این نوع برخورد هستند؟ آقای علم‌هادی نظر شما در مورد توصیه‌های برادرانه به فرماندار تربت حیدریه چیست؟ به هر حال تو ریش سفیدی!

چهار توصیه به علم الهادی در مورد سیل ویرانگر مشهد

آقای علم‌هادی! شما در سال 2018 گفتید که رهبری وجهه جهادی خود را از دست داده اند و این را گفتید نبود این عامل در هر حادثه و جریانی، حتی اگر رحمت خدا باشد، موجب رنج و عذاب مردم می شود. وی همچنین علت وقوع سیل در گلستان را متوجه مدیران و مسئولان استان دانست که البته بی دلیل نگفته است اما امسال با رضایت مدیریت سیل در مشهد از تلف شدن چند نفر در سیل اخیر خبر داد. اما توجه داشته باشید که وقوع این سیل به حدی بلای طبیعی بود که متولیان امر موضوع را غافلگیر کردند و نباید از مسائل دلگرم کننده بحران اخیر غافل شد. مثل اینکه قبلا فکر می کردی سیل یک فاجعه است و حالا با نعمتی روبرو شده ای!

آقای علم‌هادی، این بار هم بلای طبیعی قابل کنترلی بر سر زندگی مردم خراسان آمده است که وطن اول شماست و اکنون مردم از ویرانی جبران‌ناپذیر آن رنج می‌برند و هیچ‌کدام از ما نمی‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. ولی دوست دارم زین به چند نکته بیشتر توجه کن، هر چه هست، مردم از تو چه انتظاری دارند.





برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان بهترین اپلیکیشن را نصب کنید.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان.

همراه با تضمین و تضمین کیفیت.

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب.

ایمپلنت با گارانتی 15 ساله، 5.9 میلیون توکن






منبع:برترینها

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا