اخبار روز

پیکاپ های نیسان و میتسوبیشی در راهند. ون برقی با تکنولوژی ژاپنی و فرانسوی (+عکس)

با گسترش برقی‌سازی، بازار پیکاپ‌های تمام الکتریکی نیز شکوفا می‌شود و بازیگران جدیدی به تدریج وارد بازار می‌شوند. حتی تویوتا هایلوکس برقی نیز در آینده نزدیک عرضه خواهد شد.

بر اساس آخرین اخبار خودروهای خارجی، نیسان و میتسوبیشی اکنون تصمیم گرفته اند برای تولید یک پیکاپ برقی با یکدیگر همکاری کنند تا از پتانسیل این بازار تازه پدید آمده استفاده کنند. نیسان پیش از این رسما همکاری خود را با هوندا اعلام کرده بود و اکنون در پروژه ای جدید با دیگر خودروساز ژاپنی، نیسان، همکاری می کند.

پیکاپ های تمام الکتریکی نیسان و میتسوبیشی

به گزارش گجت نیوز، نیسان و میتسوبیشی به دلیل ائتلاف استراتژیک چندین ساله خود به همراه رنو شرکت جدیدی تشکیل داده اند و همکاری مستقیم نیسان و میتسوبیشی برای تولید خودرو اقدامی غیرمنتظره است. نبود.

نیسان که قبلا یک هاچ بک تمام الکتریکی لیف را به نمایش می گذاشت یکی این خودرو به یکی از ترندها در زمینه خودروهای برقی تبدیل شده بود و سرانجام پس از بیش از ده سال کراس اوور الکتریکی نیسان آریا را روانه بازار کرد.

نیسان اکنون به دنبال بازگرداندن سهم قابل توجهی از این بازار است و اولین خودروی هیبریدی پلاگین خود را به عنوان بخشی از این همکاری جدید در ایالات متحده عرضه می کند. از سوی دیگر، میتسوبیشی قصد دارد اولین خودروی الکتریکی خود را با استفاده از فناوری نیسان در آمریکا تولید و به فروش برساند.

پیکاپ های نیسان و میتسوبیشی در راهند. ون برقی با تکنولوژی ژاپنی و فرانسوی

جدا از این پروژه های مستقل نیسان و میتسوبیشی، این دو شرکت به طور مشترک در حال توسعه یک پیکاپ برقی هستند. همانطور که انتظار می رفت، این پیکاپ بازار آمریکا را هدف گرفته است.

این پیکاپ که در مکزیک تولید می شود در نسخه های تمام برقی و پلاگین هیبریدی به بازار خواهد آمد. البته هنوز راه زیادی تا انتشار باقی مانده است و انتظار می‌رود که بین سال‌های 2027 تا 2031 عرضه شود.

پیکاپ های نیسان و میتسوبیشی در راهند. ون برقی با تکنولوژی ژاپنی و فرانسوی

در حال حاضر نام این پیکاپ برقی از نیسان و میتسوبیشی مشخص نیست. با این حال، ممکن است این محصول در دست توسعه، نسخه الکتریکی پیکاپ نیسان فرانتیر باشد.

فرانتیر در سال 2022 وارد نسل سوم خود شد و در حال حاضر تنها با موتور 6 سیلندر 310 اسب بخاری عرضه می شود. با ارائه یک نسخه الکتریکی برای این نیسان وانت، شاید بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند. به خصوص که از پیکاپ های الکتریکی در آمریکا استقبال می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا