پیک‌اپ جدید saic maxus در نمایشگاه هانوفر رونمایی شد

SAIC ون جدید Maxus eTerron 9 خود را در نمایشگاه اتومبیل IAA در هانوفر آلمان معرفی کرد. برند Maxus قصد دارد تا پایان سال 2025 ده مدل جدید را به خط تولید خود اضافه کند.

Maxus eTerron 9 نسخه تولیدی کانسپت پیکاپ GST است که سال گذشته در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی شد. این کانسپت حتی شامل یک پهپاد بزرگ در صندوق عقب خودرو به همراه دوچرخه های کوهستانی در عقب بود که نشان دهنده سبک زندگی در فضای باز است.

جالب اینجاست که این پلتفرم اکنون با نام Interstellar GST شناخته می شود و نه خود کامیون. به نظر می رسد نمایشگاه هانوفر اولین بار است که این ون به صورت عمومی به نمایش گذاشته می شود. همچنین، به نظر می رسد نام eTerron 9 نامی باشد که برای صادرات استفاده می شود. اخیراً اطلاعات وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) نشان داده است که این پیکاپ در بازار چین با نام Interstellar X شناخته می شود.

پیکاپ جدید Saic Maxus در نمایشگاه هانوفر معرفی شد
پیک‌اپ جدید saic maxus در نمایشگاه هانوفر رونمایی شد

ادعا می شود که Maxus eTerron 9 اولین پیکاپ تمام الکتریکی سایز متوسط ​​تا بزرگ این برند چینی است که صادر می شود. ابعاد MIIT برای Interstellar این ون مجهز به دو موتور است که در محور جلو 138 کیلووات و در محور عقب 216 کیلووات است. به نظر می رسد نسخه تولیدی فضای بزرگ صندوق عقب را حفظ کرده است، اگرچه به نظر می رسد پهپاد دور شده است.

پیک‌اپ جدید saic maxus در نمایشگاه هانوفر رونمایی شد
پیک‌اپ جدید saic maxus در نمایشگاه هانوفر رونمایی شد

فروش انباشته صادرات وانت SAIC با نام تجاری Maxus به بیش از 180000 دستگاه رسیده است که فروش در اروپا، استرالیا، نیوزلند و ایالات متحده بیش از 90 درصد از کل را تشکیل می دهد. Shi Jiao Yue، معاون مدیر کل SAIC Maxus در یک کنفرانس مطبوعاتی در هانوفر اظهار داشت که این برند تا سال 2025 خط تولید خود را در اروپا با ده مدل جدید توسعه خواهد داد. ادعا می شود که Maxus 58 درصد از کل فروش خودروهای انرژی جدید SAIC در اروپا را به خود اختصاص داده است، اگرچه این اعلام نامشخص است. نبود خواه این عدد تجمعی باشد یا مربوط به سال 2024 باشد.

Maxus ریشه در گروه تولید کننده ون تجاری بریتانیایی LDV دارد. SAIC بقایای این شرکت را در سال 2010 خریداری کرد و اولین وانت Maxus را در سال 2011 روانه بازار کرد. لازم به ذکر است که Maxus نام محصول تحت LDV بود و این نام بعداً به یک برند تبدیل شد. در برخی بازارها، به‌ویژه بریتانیا، ایرلند و استرالیا، این برند همچنان با نام LDV به جای نام Maxus که در چین و اکثر بازارهای دیگر استفاده می‌شود، فروخته می‌شود. در چین، این برند خودروهای شاسی بلند و مینی ون و همچنین خودروهای تجاری بیشتری را به فروش می رساند. برخی از آنها با طیف خودروهای تجاری Maxus نیز صادر می شوند. در تایلند وانت های Maxus به MG تغییر نام داده اند.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما