دو تن از مشهورترین و مرموزترین عارفان جهان پیش بینی مشابهی را برای سال 2025 انجام دادند. نوستراداموس و بابا وانگا ادعا کردند که سال آینده یک جنگ مرگبار در اروپا آغاز خواهد شد.

به گفته روزیاتو، به گفته نوستراداموس اخترشناس و پزشک فرانسوی قرن شانزدهم، «سرزمین های اروپا» درگیر «جنگ های وحشیانه» خواهند شد.

در همین حال، بابا وانگا نگرانی خود را در مورد درگیری ها در اروپا در سال 2025 ابراز کرد و پیش بینی کرد که جنگ این قاره را “ویران” می کند.

بابا وانگا، فالگیر بلغاری که 27 سال پیش درگذشت، به دلیل صحت برخی از پیش‌بینی‌هایش به چهره‌ای افسانه‌ای در میان نظریه‌پردازان توطئه تبدیل شده بود.

بابا وانگا، که نام اصلی وی ونجلیا پاندوا دیمیتروا است، ادعا کرد که خداوند به او هدیه خاصی داده است که به او اجازه می دهد بعد از نابینایی در سن 12 سالگی آینده را ببیند.

او به “نوستراداموس بالکان” معروف شد و تا سال 5079 پیش بینی هایی برای هر سال به جای گذاشت، زمانی که معتقد بود جهان به پایان خواهد رسید.

وانگا در مزرعه ای در مقدونیه کنونی بزرگ شد و در کودکی بر اثر طوفان نابینا شد. طرفداران معتقدند این پدیده عجیب به او قدرت پیش بینی می دهد.

وانگا پیش بینی کرد که روسیه به اوکراین حمله خواهد کرد و همچنین حملات 11 سپتامبر در نیویورک را به درستی پیش بینی کرد.

او در مصاحبه ای در سال 1979 گفت که روسیه بر جهان مسلط خواهد شد و ولادیمیر پوتین “ارباب جهان” خواهد بود.

وانگا در مصاحبه ای با نویسنده ای به نام والنتین سیدوروف گفت:

همه چیز مانند یخ آب می شود و تنها شکوه ولادیمیر، شکوه روسیه باقی می ماند. همه از سر راه خود خارج خواهند شد و او نه تنها ایستاده، بلکه پروردگار جهان خواهد بود.

گفته می شود وانگا در طول 50 سال زندگی حرفه ای خود همه گیری کرونا، فاجعه چرنوبیل در اوکراین در سال 1986 و مرگ پرنسس دایانا در سال 1997 را پیش بینی کرده است.

گفته می شود او سال ها پیش شیوع کووید را پیش بینی کرده و به «تاج» هشدار داده است. [کرونا] تو را به همه جا خواهد برد.”

در سال 1989، وانگا حملات 11 سپتامبر به مرکز تجارت جهانی را پیش بینی کرد و گفت:

وحشت، وحشت! پس از حمله پرندگان آهنین، آمریکایی ها سقوط خواهند کرد. گرگ ها در بوته ها زوزه می کشند و خون بی گناه ریخته می شود.

وانگا همچنین پیش بینی کرد که چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده خواهد شد. [باراک اوباما] اگرچه وانگا اولین رئیس جمهور سیاه پوست بود، اما معتقد بود که آخرین رئیس جمهور ایالات متحده خواهد بود.

او گفت که چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده با بحرانی روبرو خواهد شد که “این کشور را فرو می پاشد.” شاید منظور او چالش های دوران ترامپ از جمله حمله به ساختمان کنگره بود.

علاوه بر این، وانگا پیش بینی کرد که اروپا تا سال 2017 نابود و به یک “بیابان متروک” تبدیل خواهد شد، که اشتباه بود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما