به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، متن پیام به شرح زیر است:

«از مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بسته بودند وفا کردند، و از آنان کسانی هستند که به عهدشان وفا شد، و از آنان کسانی هستند که منتظرند و هرگز آن را تغییر ندادند».

شهادت مظلومانه سیدالشهدایی خمت، خادم الرضا، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یاران باوفایش را به پیشگاه مکرمه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت عرض می نمایم. ملت ایران و خانواده صبور و مجاهد این شهدای عزیز.

این ضایعه تلخ و سنگین برای مردم ایران و هوادارانشان بسیار سخت و طاقت فرسا است اما برای آن شهدای عزیز، نعمتی است بر نعمتی دیگر از سوی خداوند حکیم. شهادت هنر مردان الهی مایه مباهات و سعادت ابدی است. شهادت این خادمان مؤمن انقلاب اسلامی علاوه بر سعادت ابدی برای آنان، نمونه واقعی تجلی خدمت، مردمی بودن، انقلابی گری، وفاداری، ولایت مداری، میهن پرستی، زندگی مومنانه و مجاهدانه جاودانه و امروز و امروز ما خواهد بود. نسل های آینده تشنه الگو، آموزش تداوم پیشرفت کشور و خدمت به مردم هستند، الگوی ماندگار خدمت صادقانه را پیش رو دارند.

ملت وفادار ایران و سایر خادمان ملت در طوفان سهمگین حوادث قدردان خادمان شهید و صالح خود هستند و همچون گذشته با آرمان های والای انقلاب اسلامی امام راحل (ره) بر عهد خود ثابت قدم هستند. ع) و رهبری حکیم و خردمند، برای پیشرفت کشور. مانند.

مجید زین العابدین

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی

245245

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما