اخبار روز

پرداخت وام به افراد دارای کارت یارانه ای آغاز شد

وام با کارت فاندینگ به همه دریافت کنندگان بودجه بدون ضامن اعطا می شود. متقاضیان می توانند از فرصت دریافت وام با کارت کمک هزینه استفاده کنند. شرایط جدید اخذ وام با کارت یارانه را در ادامه می خوانیم.

پرداخت وام با کارت فاند 60 میلیونی به گیرندگان فاند

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تا به امروز در تاریخ اعطای تسهیلات 100 میلیون تومانی بانکی به آموزش و پرورش، ندیده ایم که در قالب این تفاهم نامه چه اتفاقی افتاده است. استان ها سقف وام را بر اساس تعداد فرهنگیان تعیین کردند، یعنی به جای 100 میلیون تومان، 50 یا 60 میلیون تومان پرداخت کردند.

سید سعید مقدم زاده; مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره اعطای وام به فرهنگیان گفت: وزارت آموزش و پرورش طی سال های گذشته تفاهم نامه های مختلفی با بانک ملی منعقد کرده است که آخرین آن مربوط به سال 1398 است. اعطای مبلغ وام به فرهنگیان اعطا شده است و این تفاهم نامه تا سال 1401 اعتبار داشت.

وی افزود: با تشکیل دولت سیزدهم و رویکرد جدید دولت و وزارت آموزش و پرورش مهر در سال 1401 موفق به انعقاد تفاهم نامه جدید با بانک ملی ایران شدیم و بر این اساس وام هایی بالغ بر 14 میلیارد تومان برای اعطای یارانه سود 12 درصدی به دانش آموزان در اختیار وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ قرار گرفت. مهر 1401 تا امروز 9 میلیارد تومان تسهیلات به فرهنگیان پرداخت شده است.

شرایط دریافت وام با کارت تبلیغاتی 100 میلیون تومانی

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تا به امروز در تاریخ اعطای تسهیلات 100 میلیون تومانی بانکی به آموزش و پرورش، ندیده ایم که در قالب این تفاهم نامه چه اتفاقی افتاده است. استان ها سقف وام را بر اساس تعداد فرهنگیان تعیین کردند، یعنی به جای 100 میلیون تومان، 50 یا 60 میلیون تومان پرداخت کردند.

وی خاطرنشان کرد: تفاهم نامه جدید در واقع الحاقیه ای به همان تفاهم نامه است مهر 1401 و امتیازات جدیدی را در اختیار فرهنگیان قرار می دهد، گفت: در مذاکره با بانک ملی ایران مقرر شد از مبلغی که ماهانه بابت پرداخت حقوق به بانک واریز می کنیم، 2.5 درصد آن به صورت وام در اختیار ما قرار گیرد. پرداخت به مربیان دادن

با کارت تبلیغاتی بدون پیش پرداخت و با ضامن وام بگیرید

مقدم زاده ادامه داد: بنابراین 2.5 درصد از ودیعه حقوق به وزارت آموزش و پرورش واریز می شود تا بتوانیم وام قرض الحسنه را با کارمزد 4 درصد به فرهنگیان پرداخت کنیم. این وام نیاز به پیش پرداخت و ضامن فرهنگی ندارد.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: دستورالعمل اجرایی اعطای وام به فرهنگیان به زودی به استان ها ارسال و بر اساس عملکرد واریز حقوق در استان ها تخصیص می یابد.

وی ادامه داد: سقف پرداخت وام بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار و بازپرداخت آن 36 ماهه است و در چهار استان (اصفهان، قزوین، شهر تهران و شهرستان های استان تهران) نیز وام های شخصی دریافت شد. به طوری که پس از تایید آموزش، فرم الکترونیکی به بانک ارسال شده و در صورت تکمیل کامل مدارک، مبلغ وام پس از تقریبا 10 روز کاری به حساب موسسه برای موسسه واریز می شود.

وی درباره چاره اندیشی برای پرداخت تسهیلات اجتماعی فرهنگیان گفت: با توجه به توسعه در حوزه رفاه اجتماعی و معیشت فرهنگیان باید تمام تلاش وزیر آموزش و پرورش و معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع معطوف شود. در ایجاد سازمان رفاه معلمان با یکپارچگی منابع و تمرکز بیشتر در این زمینه می توان کمک های اجتماعی کرد.

مقدم زاده در ادامه در پاسخ به این سوال که معلمان از مدارس در طرح اسکان نوروزی و وضعیت بد آنها گلایه دارند. وی گفت: امسال علیرغم کاستی ها در صدد حذف کلاس های «ج» هستیم که امکانات کمتری دارند. لازم به ذکر است که وزارت آموزش و پرورش عضو اصلی مرکز هماهنگی خدمات سفر کشور است و می توان گفت زمانی که مدارس را از مدار خارج می کنیم ظرفیت اسکان وزارت آموزش و پرورش تا حدودی به پشتوانه تبدیل شده است. در مواجهه با افزایش خدمات گردشگری، به نظر می رسد گردشگری کشور با مشکل مواجه شود.

وی افزود: با توجه به اینکه آموزش و پرورش کمبود امکانات اقامتی در کشور را جبران می کند، شایسته است وزارت میراث و گردشگری و مرکز هماهنگی خدمات سفر کشور با جبران آن، کیفیت خدمات و منزلت را ارتقا دهند. مردم.» برای حمایت از مربیان با تأمین منابع. و امکانات جدید کمک ویژه ای به وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه استقبال از طرح اسکان موقت فرهنگیان در فصل بهار و تابستان زیاد است، ادامه داد: همچنین از تخصیص مدارس برای اسکان موقت راضی نیستیم و هستیم. نمی خواهند این کار را انجام دهند، قرار نیست مدارس به مراکز اقامتی تبدیل شوند، اما در برخی شهرها و مناطق، کارکنان سایر مؤسسات و شهروندان عادی به ناچار از مدارس طرح شهرک استفاده می کنند.

مقدم زاده درباره کارت اعتباری توانا برای فرهنگیان گفت: این کارت مجازی از آبان 1401 راه اندازی شده است و فرهنگیان می توانند آن را روی تلفن همراه خود نصب کرده و اقدام به خرید اقساطی کنند.

وی افزود: توانا کارت با در نظر گرفتن وضعیت حقوقی فرهنگیان برای خرید اقساطی وام صادر می کند و تا 24 قسط از آن کسر می کند. این طرح هم اکنون در اکثر استان ها اجرا شده و اجرای آن در تمامی استان ها بستگی به تقاضای فرهنگیان دارد. تا به امروز ۷۶ میلیارد تومان با آن خریداری شده است که بیشترین خریدها مربوط به کالاهای دیجیتال (۶۲ درصد) و پوشاک و هدیه، غذا، خانه و آشپزخانه و … است.

مقدم زاده گفت: می خواهیم دانش پژوهان را قادر به پرداخت اقساطی کنیم، یعنی سفری را انجام دهند و سپس هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کنند و از طریق پلتفرم هایی مانند تووانا کارت و اتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که صندوق ذخیره معلمان معتقد است که در دوران اشتغال معلمان موظف به ارائه خدمات نیست، اظهار داشت: علت تشکیل ذخیره معلمان. صندوق در دهه 1970 برای ایجاد بستری برای ارائه خدمات رفاهی و معیشتی بود. اینها خدماتی برای فرهنگیان بود که گاهی با ظرفیت دولتی امکان پذیر نیست.

وی گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد فراز و نشیب‌هایی در صندوق ذخیره فرهنگیان بوده‌ایم و امیدواریم با تغییرات جدید مدیریتی و اصلاح روش‌ها، تغییر نگرش و تعامل سازنده صندوق با مجموعه‌ها ایجاد شود. وزارت آموزش و پرورش مانند اداره کل رفاه و پشتیبانی، ارتقای رفاه، معیشت.» و در نهایت می خواهیم به کرامت فرهنگیان شهادت بدهیم.

انواع مختلفی از وام های یارانه ای وجود دارد. در زیر می توانید با انواع وام با کارت یارانه ای آشنا شوید:

انواع وام با کارت یارانه ای:

وام 5 میلیونی

10 میلیون وام

2 میلیون وام

200 میلیون وام

وام یارانه ای اربعین

ثبت نام وام 5 میلیونی با کارت یارانه ای

این وام اولین بار در دولت دوازدهم مطرح شد. در آن زمان مقرر شد وام 5 میلیونی با ضمانت حساب فاینانس در اختیار گیرندگان منابع مالی قرار گیرد. این وام با نرخ سود 18 درصد و مدت 5 سال ارائه می شود. هرکسی که می خواهد از وام 5 میلیونی یارانه استفاده کند باید حساب کارت یارانه خود را به عنوان ضمانت نزد بانک وام دهنده واریز کند و وام 5 میلیونی خود را دریافت کند.

وام با کارت یارانه ای 10 میلیونی

اخیراً پیامکی مبنی بر پرداخت وام 10 میلیونی یارانه ای دریافت کردند یکی از سوی موسسات قرض الحسنه قرض الحسنه برای شهروندان ارسال شده است که تاکنون اطلاعات دقیقی از زمان و شرایط وام 10 میلیونی ارائه نشده است. متقاضیان دریافت وام یارانه ای می توانند پس از تایید اعتبار موسسه، شرایط وام 10 میلیونی را در سایت قرض الحسنه مشاهده کنند.

ثبت نام وام 2 میلیون تومانی با کارت یارانه

یکی در میان وام های ارائه شده از سوی دولت دوازدهم به مردم، وام یارانه ای بالغ بر 2 میلیون تومان است. این وام برای اقشار آسیب پذیر جامعه که درآمد ثابتی ندارند در نظر گرفته شده است. این طبقات ممکن است شامل رانندگان تاکسی، اتوبوس، مینی بوس و راه دور، دستفروشان و کارگران فصلی باشد که حدود 4 میلیون خانوار در کشور را شامل می شود. بنابراین در صورت ارائه مدارک مورد نیاز می توانید 2 میلیون تومان وام یارانه ای از دولت و بانک ها دریافت کنید.

ثبت نام وام با کارت یارانه 200 میلیونی

یکی از جمله وام های یارانه ای جدید که امروز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، وام 200 میلیون تومانی یارانه ای است. در حال حاضر بانک های مختلفی مانند بانک رفاه و تجارت این وام را با شرایط مختلف به مشتریان خود ارائه می دهند.

شرایط اخذ وام با کارت تبلیغاتی

در حال حاضر فرض بر این نیست که وام جدیدی به گیرندگان فاینانس پرداخت شود؛ در دوره های قبلی که وام فاینانس واریز می شد، شرایط به گونه ای بود که اقساط وام فاینانس از مبلغ فاند متقاضی کسر می شد و وجود داشت. بدون نیاز به انعقاد قرارداد وام با سیستم بانکی . نبود. وام‌های یارانه‌ای که به ذینفعان پرداخت می‌شود با نرخ ۱۲ درصد به اشخاص حقیقی پرداخت شد که ۸ درصد آن توسط دولت به بانک پرداخت شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا