اخبار روز سینما

(ویدئو) اندام خارق العاده آرنولد شوارتزنگر هادی چوپان انگشت در دهان


به گزارش شمانیوز، هادی چوپان مستر المپیا قهرمان مسابقات جهانی است. هادی چوپان حضور در سی و ششمین دوره مسابقات «آرنولد کلاسیک». هادی چوپان به گرگ ایرانی معروف است. هادی چوپان او تاکنون موفق به دریافت جایزه 90 میلیاردی شده است. آرنولد شوارتزنگر ستاره هالیوود و اسطوره بدنسازی جهان در مسابقه «آرنولد کلاسیک». هادی چوپان گرگ ایرانی در حیرت و ستایش قرار گرفت.

(ویدئو) اندام خارق العاده آرنولد شوارتزنگر هادی چوپان انگشت در دهان

با ارسال ویدیو در صفحه اینستاگرام خود هادی چوپان او در سی و ششمین دوره این مسابقات از «آرنولد کلاسیک» تمجید کرد. آرنولد از خودش سلفی گرفت هادی چوپان بدنساز سرشناس ایرانی در حال انجام حرکات کلاسیک بدن هادی چوپان او آن را «هیولا» نامید و گفت: به آن هیولا نگاه کن. این فوق العاده است.” قدردانی آرنولد هادی چوپان ابراز احساسات و خوشحالی کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت. هادی چوپان اولین برنده مستر المپیا 2022 و نایب قهرمان سال 2023، یکی او یکی از ورزشکاران دعوت شده به “آرنولد کلاسیک 2024” است. علاوه بر بدنسازی، ورزشکارانی از رشته های کشتی، ژیمناستیک و هنرهای رزمی نیز در مسابقات «آرنولد کلاسیک» به رقابت می پردازند. این مسابقات از روز جمعه یازدهم آغاز می شود اسفند در ایالت اوهایو آمریکا آغاز شد.

برای دیدن کلیپ های بیشتر، پربازدیدترین صفحه اینستاگرام را ببینید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا