اخبار روز سینما

وندل پیرس به فیلم سوپرمن جیمز گان پیوست

اخیرا تایید شده است وندال پاریس بازیگر و تهیه کننده آمریکایی، فیلم سوپرمن اثر «جیمز گان» در Pebuste خواهد بود و در آن حضور خواهد داشت.

به گزارش فیگار از سایت “ورایتی”، وجود “وندال پیرس” سوپرمن جیمز گان قابل تایید. بازیگر نقش «پری وایت» در مجموعه تلویزیونی «سیم» نقش «کلارک کنت» (دیوید کورنسوت) سردبیر روزنامه دیلی پلنت و «لوئیس لین» (ریچل) را بر عهده گرفت. بروسناهان). ) و «جیمی اولسن» (اسکایلر گیسوندو) اجرا خواهند کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


وندل پیرس به فیلم سوپرمن ساخته جیمز گان می پیوندد

از دیگر بازیگران می توان به نیکلاس هولت در نقش لکس لوتور، آنتونی کاریگان در نقش متامورفو، ایزابلا مرسده در نقش هاوکگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر، ترنس روزمور در نقش اوتیس، سارا سامپایو در نقش ایو تشماچر، ماریا گابریلا اشاره کرد. دی فاریا” به عنوان مهندس و “ادیستر گوته” در این نقش. جیمز گان این هفته اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم جدید از 29 فوریه آغاز می شود و شروع راه اندازی مجدد دنیای سینمایی است. دی زیر نظر C (DCU) و سرپرست استودیو “پیتر سافران”.دی سی

وندال پاریس

«جیمز گان» اخیراً در اینستاگرام نوشت:

خوشحالم که اعلام کنم عکاسی اصلی امروز، ۲۹ فوریه، در سوپرمن آغاز خواهد شد.

وی همچنین در این پست اعلام کرد که نام فیلم تغییر کرده و کلمه Legacy از نام آن حذف شده است. پری وایت قبلا توسط جکی کوپر، فرانک لانگلا و لارنس فیشبرن در فیلم های دیگر سوپرمن ایفای نقش کرده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بازی وندل پیرس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: تغییر

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا