به گزارش مانی بان، آزمودنی هایی که پس از اولین ارزیابی حداقل امتیاز لازم برای کسب رتبه آموزشی معلمی را کسب نکرده اند (از تاریخ اولین تایید هیات بازرسی پس از طی یک دوره زمانی در حد نصاب نتوانند حائز رتبه شوند). حداقل یک سال و به شرط شاغل بودن می توانند امتیاز لازم را کسب کرده و مجدداً ارزیابی کنند یکی طبقه بندی شود

ایلانا نوشت: اداره صلاحیت معلمان اطلاعیه ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: به موجب اطلاعیه شماره 700/42869 از 12 خرداد 1403 و بر اساس ماده 5 آیین نامه اجرایی قانون نظام تعیین صلاحیت معلمان، مشمولانی که پس از اولین ارزیابی حداقل امتیاز لازم برای کسب رتبه آموزشی معلم (غیر صلاحیت) را از تاریخ اولين تاييد هيأت ارزيابي پس از مدت حداقل يك سال و به شرط شاغل بودن با اخذ امتيازات لازم و ارزيابي مجدد قابل حصول است. یکی طبقه بندی شود

سیستم از 20 خرداد 1403 برای واجدین شرایط (بدون رتبه) آزاد است و امکان بارگذاری مدارک فراهم شده است. لطفا موارد زیر را با جزئیات به مردم بگویید:

1. کلیه اطلاعیه ها باید به صورت کتبی و رسمی به مناطق، نواحی و مدارس ارسال و به اطلاع کلیه علاقمندان برسد.

2. افراد می توانند از طریق پنجره my.medu.ir وارد سامانه شده و پس از ورود به سامانه راهنمای بارگذاری سند و شرایط و ضوابط را به دقت مطالعه کنند. قوانین را با دقت بخوانید و از بارگذاری اسنادی غیر از خودشان خودداری کنید. من هیچ مسئولیتی نمی پذیرم.)

3. اسناد و مدارکی که در دوره قبل از 1 خرداد 1403 و پس از اولین حکم استخدامی معتبر و ارزیابی می شود.

4. فرصت بارگذاری مدارک تا 30 تیر 1403 می باشد و فرصت مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.

5. از آنجایی که تمامی اسناد و مدارک کاملا تایید شده اند، لطفا در هنگام بارگذاری اسناد، فایل راهنمای آپلود سند تعبیه شده در سیستم را به دقت مطالعه کرده و به آپلود اسناد ادامه دهید.

6. از آنجایی که ملاک یک سال از تاریخ 1 است خرداد 1403 (از تاریخ اولین تصویب کمیته حسابرسی) قبل از خرداد 1402 قبلا تایید نشده است) در حال حاضر امکان آپلود مدارک را دارند، افرادی که بعد از این تاریخ تایید نشده اند در مرحله بعد بازگردانده می شوند.

7. ورود به چرخه ارزیابی پرونده از 29 تیر 1403 و پس از پایان دوره یک ماهه آغاز می شود.

8. اداره مناطق و نواحی از 20 تیر در ماه 1403 5 مولفه (در خدمت، ارزشیابی، صلاحیت آموزشی، امتیاز تربیت معلم، سالها سابقه) را به دقت در نظر بگیرید.

9- مدیریت مدرسه باید اطلاع رسانی شود تا مدارک و تاییدیه ها مطابق قانون و مقررات تایید شود. مسئولیت انجام خوب کار و ارائه اطلاعات دقیق و کامل بر عهده رئیس کمیته حسابرسی استان می باشد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما