به گزارش پی ام آپ به نقل از اسپورت سه، این خواننده در گفتگو با مجله «جی کیو» احساسات خود را نسبت به همسر سابقش بیان کرد. تقریبا دو سال و نیم پس از جدایی شکیرا و جرارد پیکه پس از بیش از 12 سال زندگی مشترک، بازیکن سابق بارسلونا چند روز پیش تصمیم گرفت سکوت خود را بشکند.

پس از جدایی، پیکه در کنار نامزدش کلارا چیا دیده شد و به شایعات مبنی بر خیانت دلیل جدایی آنها دامن زد.

پیکه درباره این موضوع گفت: “همیشه بر این باور بوده ام که بهتر است در کنار عزیزانم، خانواده ام، دوستانم و کسانی که واقعاً مرا می شناسند، باشم، حالم را می شناسند، چه کار می کنم، و این به من توانایی های زیادی می دهد. من درک می کنم که هر کسی می تواند نظر خود را داشته باشد و بسیاری از افرادی که من را نمی شناسند چیزهای متفاوتی در مورد من دارند.» من به خوبی می فهمم که شما چه فکر می کنید.

با این حال برخی از اظهارات پیکه چندان تحت تاثیر شکیرا قرار نگرفت. او در مصاحبه خود گفت: فهمیدم که دوستی پایدارتر از عشق است. نمیدونستم اینجوریه زندگی شوهرم را گرفت، اما دوستان زیادی به من داد.

شکیرا ادامه داد: “تا به حال این همه محبت و توجه دوستانم را دریافت نکرده بودم. باید در زندگی کارهای درستی انجام داده باشم تا افراد زیادی در اطرافم داشته باشند که مرا دوست دارند. برخی از آنها (پیکه) به من خیانت کردند، پشت سر من صحبت کردند. برگشت و من را از درون نابود کرد. این سخت ترین کار زندگی من بود.”

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما