به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین از آذربایجان غربیدر اطلاعیه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در خصوص جزئیات ریزش سقف کلاس درس در ارومیه آمده است: پس از ریزش نسبی گچ سقف کلاس درس در ارومیه، این مورد به اینجانب اطلاع داد که صرفا ریزش جزئی گچ سقف کلاس بود و مشکل خاصی برای ابن بابات وجود نداشت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: پس از این حادثه و مصدومیت جزئی 2 دانش آموز با حضور امدادگران اورژانس اعلام شد که جای نگرانی وجود ندارد اما همکاران مدرسه دانش آموزان را برای مداوا به بیمارستان اعزام کردند. مطمئن از مشکل

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در اطلاعیه خود افزود: در حال حاضر هیچ یک از دانش آموزان مشکلی ندارند و منتظر نتیجه تصویربرداری پزشکی هستند.

امروز صبح باید گفت اولین حادثه سال تحصیلی در آذربایجان غربی در باغ زمستانی شهر ارومیه رخ داد (اینجا) که دو دانش آموز مجروح شدند.

بازتاب آنلاین از آذربایجان غربی از زحمات مسئول اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی برای ارائه اخبار آموزش و پرورش در کوتاه ترین زمان ممکن که با انتخاب سجاد امیر کردلر اتفاق افتاد، قدردانی می کند. یکی توسط خبرنگاران با تجربه از آذرماه سال گذشته و ارتباط مناسب با رسانه ها منجر به اطلاع رسانی به موقع از این سازمان شده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما