کمک هزینه زندگی

کمک هزینه زندگی | گروه صنعتی گلرنگ با راه اندازی اپلیکیشن اوزون سوشال، مبلغ 1000000 تومان را به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار داده است تا در تمامی شعبات افق کروش و فروشگاه اینترنتی اوکالا خرید کنند.

نکته قابل توجه این است که این میلیون تومان وام نیست و نیازی به بازپرداخت ندارد.

این یک میلیون تومان بلافاصله و بدون قرعه کشی به حساب هر کاربر واریز می شود.

برای دریافت یک میلیون تومان کافیست اپلیکیشن Ozone Social را از لینک زیر نصب کنید:

در حالی که برخی کارشناسان گمانه زنی می کنند اجرای طرح کاتالوگ محصولات الکترونیکی احتمالا غیرممکن خواهد بود، رئیس سازمان برنامه و بودجه در این خصوص اعلام کرد: با اطلاع رسانی های صورت گرفته طرح محصول بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته و شاهد بوده ایم که اکثر مردم از این طرح استقبال می کنند. تامین منابع کالابرگ توسط دولت به خوبی انجام شده است. در این مرحله از بهمن شروع ماه و تا اردیبهشت ماه وی ادامه داد: اعتبارات به طور کامل تامین شده است. وی افزود: در بودجه 1403 که در مجلس در حال بررسی است، پیش بینی هایی درباره ادامه پروژه کالابرگ انجام دادیم. با توجه به کمک هایی که طرح کالابرگ به 7 دهک اول می کند، علاقه مند به ادامه این طرح هستیم.

توزیع بسته معیشتی و کمک هزینه معیشتی 800 هزار تومانی به این خانوارها

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مدهیم از توزیع 241 بسته معیشتی به خانواده های کم بضاعت و کم برخوردار از طریق خانه های هلال این شهرستان خبر داد.

محسن حسین زاده روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: واحد داوطلب جمعیت هلال حمر مدهم با تلفیق مشارکت مردمی و همکاری فرادستگاهی با نهادها و سازمان های مردم نهاد در سال 1402 طرح های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا یک هزار و 461 بسته غذایی و معیشتی تهیه و بین خانواده های مستضعف و مستضعف شهرستان توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گفت: در اولین طرح توزیع و حمایتی جمعیت هلال احمر شهرستان در سال 1403 تعداد 241 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و 900 میلیون ریال از طریق خانه های حلال بین خانواده های کم برخوردار شهرستان توزیع شد. (قیمت هر بسته تقریباً 800000 تومان)

حسین زاده گفت: ارزش هر بسته غذایی شامل کنسرو تن ماهی، کنسرو لوبیا، شکر، عدس، شکر، چای و پودر لباسشویی 8 میلیون ریال است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با ادامه روند اجرای این گونه برنامه ها با مشارکت و کمک حامیان و خیرین شهرستان بتوانیم اهداف بیشتری را در قالب طرح های حمایتی جمعیت هلال احمر پوشش دهیم. مهر

آخرین تغییرات در خصوص زمان واریز وجه نفقه

یارانه نقدی از سال گذشته برای دهک های اول تا سوم 400 هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم 300 هزار تومان بوده که این مبلغ تغییری نکرده است. در دو ماه گذشته علاوه بر یارانه نقدی، یارانه مضاعف ویژه خرید کالا نیز به مشمولان پرداخت می شود.

با توجه به اطلاعیه قبلی سازمان هدفمندسازی یارانه ها مبنی بر نحوه پرداخت یارانه معیشت و تغییرات زمان پرداخت، یارانه دهک های اول تا سوم هر ماه 25 و یارانه دهک های چهارم تا نهم در صورت یک سر است. خانوار دهک اول تا دهک سوم مبلغ 30 در ماه می باشد. به ازای هر نفر 400 هزار تومان و برای سایر دهک ها 300 هزار تومان واریز می شود./ افکارنیوز

توزیع هزار بسته گوشت نذری بین خانوارهای دهک یک تا سه

رئیس کانون هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از توزیع 1000 بسته گوشت قربانی بین خانواده های نیازمند با همکاری کانون های مساجد استان خبر داد.

حجت الاسلام سید رئوف تقوی رئیس ستاد استان در خصوص توزیع گوشت بین نیازمندان گفت: طرح ملی توزیع گوشت نذری مشارکتی توسط موسسه فرهنگی حضرت خدیجه(س) قم اجرا شد. خیرین برنامه تلویزیونی «صامت خدا» و با همکاری مرکز هماهنگی فرهنگسراها، هنر مساجد کشور اجرا شد.

مسئول کانون هماهنگی کانون های مساجد قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خانواده های نیازمند شناسایی و 1000 بسته گوشت قربانی بین این خانواده های ممتاز در مناطق محروم توزیع شد. .

وی خاطرنشان کرد: دستگیری مستضعفان و نیازمندان در روایات مختلف دین مبین اسلام مورد تاکید قرار گرفته است و امیدواریم این اقدام که گامی هر چند کوچک در جهت بهبود معیشت مستضعفان است موجب رضایت پروردگار متعال گردد. مهر

بازماندگان یارانه دولتی چگونه ثبت نام می شوند؟

مرکز شناسایی بسته های حمایتی معیشتی کشور با تاکید بر اینکه نیازی به مراجعه حضوری افراد به هیچ نهاد یا سازمانی نیست، اعلام کرد که بازماندگان می توانند ظرف مدت ده روز درخواست خود را ارسال کنند.

خانوارهای داغدار شرکت کننده در بسته حمایتی معیشتی دولت برای ثبت نام باید مراحل زیر را انجام دهند.

گام اول: سرپرستان خانوار برای ثبت نام در بسته حمایتی معیشتی باید کد دستوری «*#6369» را روی تلفن همراه خود شماره گیری کنند.

مرحله دوم: با وارد کردن عدد 1 در پاسخ به دستور به صفحه ای هدایت می شویم که فرد باید کد ملی سرپرست خانوار را وارد کند.

مرحله سوم: پس از ارسال کد ملی سرپرست خانوار (طبق اطلاعیه وزارت امور اجتماعی، خط باید به نام سرپرست خانوار باشد)، با پاسخ سامانه پیامی ارسال می شود که اطلاعات ثبت شده و کد رهگیری ظرف 24 ساعت آینده ارسال می شود.

مرحله چهارم: 48 ساعت پس از دریافت کد رهگیری، فرد باید با سامانه ای که اعلام می شود تماس بگیرد. سیستم بعداً به شما اطلاع خواهد داد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما