در کشور ما فقط یک مجلس شورای اسلامی به عنوان مجلس قانونگذاری وجود دارد و هرکسی که پا به میدان بگذارد نمی تواند قانون وضع کند. وزیر نمی تواند به این خواسته عمل کند، اما وزیر فقط باید تابع قانون باشد. هیچ وزیری نباید از فشار دوری کند و تسلیم شود.

رئیس دولت یازدهم و دوازدهم گفت: وزیر فقط باید تابع قانون باشد. هیچ وزیری نباید از فشار دوری کند و تسلیم شود.

به گزارش کانال تلگرامی حسن روحانی، رئیس دولت یازدهم و دوازدهم، حسن روحانی رئیس جمهور دوره یازدهم در مراسم بزرگداشت روز پزشک در 10 شهریور 1394 با اشاره به مخالفت ها با کنسرت گفت: مجلس فقط یک مجلس است. در کشور ما اسلام به عنوان یک مجلس قانونگذاری وجود دارد و هرکس وارد مجلس شود نمی تواند قانون وضع کند. وزیر نمی تواند به این خواسته عمل کند، اما وزیر فقط باید تابع قانون باشد. هیچ وزیری نباید از فشار دوری کند و تسلیم شود.

وی افزود: وقتی موضوعی در شورای اسلامی و شورای نگهبان تصویب می شود تبدیل به قانون می شود و همه موظف به رعایت آن هستیم. قانون گریزی به نام شفقت بر دین عمل بدتری است و افتخار می کنیم که کشورمان سرزمین قانون است و در بیانات امام (ره) صدها بار تاکید شده است که جمهوری اسلامی… .ایران یک کشور مشروطه. باید به هنرمندان، پزشکان، اساتید دانشگاه و دیپلمات های کشورمان احترام بگذاریم و حتی یک کلمه در رسانه ها علیه اقشار محترم مردم به کار نرود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما