اخبار روز سینما

بریتنی اسپیرز توسط محافظ مورد ضرب و شتم قرار گرفت! /جزئیات این خبر جنجالی

اوه
بریتنی اسپیرز پس از آن که مامور امنیتی ویکتور ویمبانیاما، بازیکن موفق بسکتبال، به صورت او سیلی زد، شکایت پلیس را ارائه کرد.

بریتنی اسپیرز خواننده مشهور آمریکایی به اشتباه توسط مامور امنیتی ویکتور ویمبانیاما مورد ضرب و شتم قرار گرفت!

اوه

بادیگارد ویکتور ویمبانیاما در لاس وگاس به بریتنی اسپیرز سیلی زد! گفته می شود که بریتنی اسپیرز پس از این حادثه به پلیس شکایت کرده است.

این خواننده 41 ساله چهارشنبه شب توسط یکی از محافظان ویکتور ویمبانیاما از سن آنتونیو مورد ضرب و شتم قرار گرفت! یکی از اعضای محافظ ویکتور ویمبایاما ظاهراً به ستاره پاپ در Catch حمله کرده است. این یک مکان محبوب برای تجمع ستاره ها و افراد مشهور در هتل آریا در لاس وگاس است.

اوه
اسپیرز از طرفداران این بسکتبالیست بوده که برای گرفتن عکس با هم به او نزدیک شده است. بریتنی اسپیرز ظاهراً برای جلب توجه ستاره بسکتبال روی شانه او ضربه می زند.

اینجا جایی است که یکی از محافظان ویمبایاما سیلی محکمی به صورت بریتنی اسپیرز زد. ”

اوه

بریتنی بر روی زمین افتاد و عینک از صورتش افتاد. پس از این، خواننده به پشت میز خود بازگشت و در آنجا قبل از عذرخواهی از نیروهای امنیتی مراقب خود بود.

به نظر می رسید که آقای بادیگارد در عذرخواهی خود از سوپراستار خانم موزیک می گوید: “می دانید وقتی طرفداران به سمت یک ستاره می آیند چه حسی دارد.”

اوه

شکایت بریتنی اسپیرز از آقای بادیگارد!

با این حال اسپیرز ماجرا را به پلیس گزارش داد. تحقیقات پلیس در خصوص این حادثه آغاز شده است. این پرونده به عنوان یک پرونده کیفری رسیدگی نخواهد شد.

زیرا طبق گزارشات مشخص شده که این بادیگارد تنها در تلاش برای محافظت از ستاره ورزش بوده و قصد آسیب رساندن به بریتنی را نداشته است. می گویند وقتی این آقای بادیگارد به بریتنی سیلی زد، نمی دانستی او کیست.

اوه

سام اصغری همسر این خواننده به همراه دو نفر دیگر در صحنه این حادثه حضور داشتند.

اسپیرز اخیراً در شبکه های اجتماعی به مناسبت 4 جولای پست گذاشته است. همانطور که صبح گزارش شد، هم این خواننده و هم همسرش به مناسبت روز استقلال آمریکا در شبکه های اجتماعی فعال بودند.

همسرش سام اصغری بازیگر ایرانی الاصل نیز به مناسبت این روز ادای احترامی بسیار تاثیرگذارتر نوشت.

او در استوری های اینستاگرام خود پیامی در مورد آزادی نوشت و گفت امیدوار است دیگران نیز به آزادی ای که او در کودکی به دنبالش بود برسند.

اوه

ویمبانیاما اوایل این ماه برای بازی برای اسپرز انتخاب شد.

این بازیکن 19 ساله در لیگ تابستانی 2K24 که از 7 ژوئیه آغاز می شود، برای تیم لیگ تابستانی اسپرز در لاس وگاس بازی خواهد کرد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا