به گزارش مانیبان، در حال حاضر بسیاری از کاربران از تعداد توکن هایی که به آنها اختصاص داده می شود شکایت دارند و برخی دیگر می گویند اشتباه است. همستر آنها را تحریم کرده است. در عین حال بسیاری از کاربران این بازی تلگرامی از توزیع پلکانی توکن ها خوششان نمی آید.

در این مقاله ضمن بررسی تعداد توکن های دریافتی کاربران در روز اول ایردراپ همستر، قیمت توکن احتمالی این بازی را بررسی می کنیم.

برخلاف داگس و نات کوین به نظر می رسد که آنها تمام توکن های خود را در روز اول airdrop بین کاربران توزیع کردند. همستر Combat برنامه‌های دیگری برای توزیع توکن‌های HMSTR خود دارد و قصد دارد آن‌ها را به صورت سرسام‌آور توزیع کند.

در حال حاضر در بازی همستر Battle، روی قسمت Airdrop در منوی پایین کلیک کنید و به تب Token بروید، می توانید جزئیات توکن های اختصاص داده شده به شما را مشاهده کنید. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، در مجموع 4 پارامتر برای airdrop همستر به این صورت تعریف می شود:

همشون چیپس هستن همستر مبارزه در روز 5 مهر میشه حذفش کرد؟

Total $HMSTR: تعداد کل توکن های دریافت شده را نشان می دهد.

ادعا شده: این تعداد نشانه هایی است که اکنون دریافت کرده اید که در حال حاضر برای همه کاربران صفر است.

قفل بعدی: تعداد توکن هایی که در مرحله بعدی airdrop قرار می گیرند همستر قابل جابجایی است و در تاریخ 26 سپتامبر نمی توانید از آن استفاده کنید (5 مهر) برداشت.

Unclaimed: تعداد توکن هایی که می توانید در مرحله اول ایردراپ در 26 سپتامبر برداشت کنید.

هنوز تیم همستر Combat درباره مفهوم Next Unlock و Unclaimed یا نحوه توزیع توکن ها چیزی نگفته است، اما به نظر نمی رسد که همه توکن های کاربر در وهله اول قابل بازخرید باشند.

قیمت همستر دعوا تا کی ادامه خواهد داشت؟

حتما شنیده اید که می گویند هیچ گربه ای به خواست خدا موش را شکار نمی کند. مطمئناً همه ما هم برای رضای خدا وقت داریم. همستر ما نداده ایم و به دنبال دریافت پول از آن بوده ایم. در حال حاضر با وجود اینکه تعداد توکن های دریافتی توسط کاربران مشخص می شود، اما این توکن هنوز در صرافی ها لیست نشده و قیمت آن مشخص نیست، بنابراین هر گونه پیش بینی قیمت همستر مبارزه بر اساس حدس و گمان است. با این حال، این توکن در حال حاضر با قیمت 0.0925 دلار در بازار پیش از راه اندازی صرافی GateIO معامله می شود.

همشون چیپس هستن همستر مبارزه در روز 5 مهر میشه حذفش کرد؟

تجربه معاملاتی توکن های داگس و کاتیزن در بازار پیش فروش نشان داد که قیمت اولیه این توکن ها پس از ایردراپ تقریباً با قیمت آنها در بازار پیش فروش یکسان بوده است. بنابراین اگر قیمت همستر پس از ایردراپ، Combat تقریباً برابر با قیمت فعلی خود در بازار پیش از عرضه خواهد بود، یعنی 0.1 دلار، هر 1000 توکن معادل 100 دلار یا 5،900،000 تومان (با احتساب 59،000 تومان) خواهد بود.

بر اساس داده های صرافی Baybit، قیمت توکن HMSTR در بازار پیش از عرضه در حال حاضر بین 0.10 تا 0.30 دلار در نوسان است. البته در نظر داشته باشید که قیمت در بازار پیش فروش لزوما با قیمت اولیه توکن برابری نمی کند و عوامل مختلفی مانند تقاضای بازار و فشار فروش بر روی قیمت این توکن تاثیرگذار خواهد بود.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما