به گزارش مانیبان، روز پنجشنبه 43 درصد از کاربران واجد شرایط همستر Combat توکن های خود را دریافت کرد، اکنون این بازی رمزنگاری نقشه راه خود را پس از ایردراپ بحث برانگیز اعلام کرده است. یکی از برنامه های آینده همستر Combat گنجاندن آیتم های جدیدی مانند NFT در بازی است.

پس از پرتاب هوایی بحث برانگیز روز پنجشنبه، همستر مبارزه اکنون نقشه راه خود را به روز کرده است. تجهیزات همستر این شرکت بر گسترش ادغام بازی‌های خود در برنامه تمرکز دارد و حتی عناصر سنتی Web3 مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را به برنامه‌های آینده خود اضافه خواهد کرد.

در نقشه راه به روز شده همستر مبارزات، جزئیات بیشتری در مورد برنامه های بازی قبل از تابستان 2025 فاش شده است. یکی از اقدامات تیم همستر بزرگترین دسترسی این پلتفرم خارج از Web3 و “ادغام سیستم های پرداخت خارجی در بازی” است.

همچنین در ماه های نوامبر و دسامبر 2024، پس از شروع فصل دوم، این تیم همستر راه اندازی اولین محتوای متنوع از توسعه دهندگان خارجی در اکوسیستم. همستر او جنگ را برنامه ریزی کرده است. البته قبلش همستر او به این موضوع اشاره کرد و اظهار داشت که برای ایجاد یک اکوسیستم پایدار با شرکت های بزرگ بازی های رمزنگاری همکاری خواهد کرد. علاوه بر این سیستم تبلیغاتی قابل فروش در این بازی در نظر گرفته شده است.

تا سال 2025، در برنامه همستر Combat با شرکت های دیگر برای راه اندازی یک بازی بزرگ درون برنامه ای، یک بازار داخلی NFT و راه اندازی بازی های دسکتاپ همکاری کرده است.

البته با توجه به اینکه برخی از کاربران می گویند که توزیع توکن همستر “بدترین ایردراپ تاریخ”، باید دید این تیم می تواند به این اهداف برسد یا خیر. توکن HMSTER در اولین روز معاملاتی خود 30 درصد سقوط کرد و به ارزش بازار 560 میلیون دلار رسید.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما