هرچقدر هم آمریکا به ما حمله کند، ما هرگز از کمک به فلسطین دست نخواهیم کشید

رهبر انصارالله یمن وفاداری به اهداف جهاد را میراث بزرگ رهبران مجاهد دانست و بر حمایت مستمر انصارالله از مقاومت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن درباره شهادت یحیی السنوار رهبر جنبش حماس صحبت کرد.

الحوثی از شنیدن خبر شهادت السنوار ابراز تأسف و تأسف عمیق کرد و گفت: وی در راه خدا و در میدان نبرد با رشادت و افتخار به شهادت رسید. به خانواده بزرگوارش و برادران مبارزمان در جنبش حماس و گردان های قسام و همه تسلیت می گوییم به مجاهدین فلسطین و مردم آن و امت اسلامی.

وی با اشاره به اینکه فداکاری های ملت مظلوم فلسطین و رزمندگان عزیزش هرگز از بین نمی رود و خداوند به بندگان مظلوم و مظلوم خود کمک خواهد کرد، گفت: اگر دشمن اسرائیل فکر کند که شهادت فرمانده السنوار برای فروپاشی جبهه بزرگ جهادی در نوار غزه و تخریب روحیه رزمندگان یک توهم است.

به گزارش المسیره، رهبر انصارالله در ادامه گفت: جنبش حماس سخاوتمند و متحد است، از روز اول فرماندهان شهیدی را ارائه کرد و تحت تأثیر شهادت بنیانگذار و گروهی از برجسته‌ترین رهبران آن قرار نگرفت. پرچم جهاد را بر زمین نگذاشته و میدان را ترک نکرده، تسلیم نشده است

الحوثی افزود: اینکه دشمن اسرائیل جنایات خود را در ترور رهبران مجاهدین به عنوان یک دستاورد معرفی می کند و امیدوار است به اهداف خود دست یابد، در واقع یک توهم و خیال است و این رژیم واقعیت های موجود را نادیده می گیرد.

رهبر انصارالله ادامه داد: میراث بزرگی که از سران مجاهد به جا مانده، وفاداری و تعهد به فداکاری ها و اهداف مقدس آنان و ادامه راه است و این بر عهده همه امت و تعهد مجاهدان راستین است.

انصارالله با تاکید بر اینکه در مرحله پنجم عملیات خود به تقویت و گسترش عملیات جهادی جهادی خود در دریاها و حملات موشکی و پهپادی در اعماق فلسطین اشغالی علیه دشمن صهیونیستی ادامه می دهد، گفت: دشمن هر ترفندی به کار می برد و خیر. هر چقدر هم بمباران ها و حملات آمریکا به کشور ما انجام شود، ما هرگز از کمک به مردم فلسطین دست بر نمی داریم، زیرا همانطور که از ابتدا به برادران مجاهد خود در فلسطین گفته ایم، شما تنها نیستید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما