اخبار روز سینما

هوتن شکیبا هم بازی هدی زین العابدین در سریال رهایم کن برای او استوری گذاشت!/ + عکس

هدی زین العابدین از درگذشت وکتور جوان خود خبر داد. هوتن با صبر و حوصله برای تسلیت نوشت: خدا بهت صبر بده، خبر فوت برادرت خیلی تلخ بود. این بازیگر سینما و تلویزیون 11 تیر وی در سال 1368 در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد و یک خواهر و یک برادر دارد، پدرش مقهور بود و مادرش سال ها پیش فوت کرده است.

هدی زین العابدین درگذشت برادر کوچکترش عزادار شد

هدی زین العابدین از تسلیت برادر کوچکترش پشیمان شد / هوتن شکیبا + عکس

وی تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و در این رشته فارغ التحصیل شد و به عکاسی نیز اختصاص دارد.

هدی زین العابدین در دنیای مدلینگ

هدی زین العابدین بازیگر زیبا و خوش آتیه کشورمان از سنین پایین کار مدلینگ خود را آغاز کرد و توانست از طریق تیزر و تبلیغات و آگهی های بازرگانی وارد هنر بازیگری شود و مدتی نیز مسئولیت آن را بر عهده داشت.

ورود هدی زین العابدین به عرصه تفسیر

هدی زین العابدین بازیگری را از نوجوانی آغاز کرد و زمانی که 16 سال بیشتر نداشت در سکانس کوتاهی از فیلم خانه یا روشن ساخته وحید موسائیان بازی کرد اما پس از مدتی به کار تبلیغاتی پرداخت و وقفه ای وجود داشت تا اینکه دوباره بازیگری را شروع کرد.

این هنرمند در اولین تجربه بازیگری خود در سریال چفسباشی به کارگردانی محمدرضا آرتمن در سال 1387 مقابل دوربین قرار گرفت و در این سریال در سکانسی کوتاه به ایفای نقش خبرنگار پرداخت.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا