اخبار روز سینما

هدیه ولنتاین محمدرضا گلزار به آیسان


طبق اخبار شما: محمدرضا گلزار با انتشار عکسی در استوری اینستاگرامش از هدیه ولنتاین آیسان خبر داد. محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین 1356 در تهران. محمدرضا گلزار متاهل محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات نیز فعالیت دارد. محمدرضا گلزار دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار را بشناسید

نام: آیسان

نام اصلی: معصومه

نام خانوادگی: Ağahani

تاریخ تولد: ۱۳۷۶

محل تولد: زنجان

وضعیت تأهل: متاهل

همسر: محمدرضا گلزار

زمینه فعالیت: مدلسازی

شروع فعالیت: از 21 سالگی

محل اقامت: دبی

معصومه آقاخانی یا آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار در سال ۱۳۷۶ در زنجان به دنیا آمد. او سال هاست که به همراه خانواده اش در تهران زندگی و مدلینگ می کند. در این سال ها با کشورهای مختلف هم همکاری داشت.

خانواده آیسان پس از گذراندن دوره پیش دانشگاهی به تهران نقل مکان کردند. اما از سال 2018 به دبی نقل مکان کرده و در این کشور زندگی می کنند.

برخی تصور می کنند پدر آیسان تاجر است و از وضعیت مالی خوبی برخوردار است اما طبق اخباری که پس از ازدواج او منتشر شد، پدر آیسان آقاخانی کارمند بیمه است.

محمدرضا گلزار

آیسان چگونه با گلزار آشنا شد؟

ماهانه خرداد امسال خبر ازدواج محمدرضا گلزار با آیسان آقاخانی سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد و همه می خواستند بدانند همسر محمدرضا گلزار بازیگر معروف کیست؟

با گذشت تقریبا 24 ساعت از انتشار فیلم عروسی آریایی آیسان آقاخانی و محمدرضا گلزار، دفتر ازدواج طلایی با انتشار عکسی از آقا گلزار و دامادش (آقای طلایی) در اینستاگرام رسمی این ازدواج را به محمدرضا گلزار تبریک گفت. صفحه این سلام و عکس شخص در دفتر و متاهل مهر این تاییدی بود بر ازدواج این بازیگر معروف.

با این حال این سوال که همسر محمدرضا گلزار کیست همچنان پابرجاست.

اگرچه طبق اخبار منتشر شده در سایت ها شایعات زیادی مبنی بر قرار آیسان آقاخانی و محمدرضا گلزار شنیده می شود; رابطه آنها از کنسرت گرشا رضایی خبرساز شد تا محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی در این کنسرت بسیار نزدیک به هم نشستند. پس از آن با ابتلای محمدرضا گلزار به ویروس کرونا و مراجعه آیسان آقاخانی به بیمارستان، این بحث بیشتر شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا