اخبار روز

هدیه ای خاص برای خانم های خانه دار و خانم ها

وام فوری یکی ایجاد آسایش در زندگی مردم و امروز یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد است یکی یکی از راهکارهایی است که افراد برای تامین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود از آن استفاده می کنند. به گفته امید قالیباف، دولت برای پرداخت وام فوری اعلام آمادگی کرده است. این وام های فوری در مبالغ مختلفی در دسترس هستند.

وام 100 میلیونی فوریتی برای زنان خانه دار

دولت رئیس جمهور در اقدامی جذاب به تمامی زنان و زنان خانه دار وام فوری با شرایط استثنایی، بهره پایین و بدون پیش پرداخت اعطا می کند. در زیر شرایط دریافت و اسامی بانک های ارائه دهنده تسهیلات ویژه را می خوانیم.

وام فوری یکی ایجاد آسایش در زندگی مردم و امروز یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد است یکی یکی از راهکارهایی است که افراد برای تامین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود از آن استفاده می کنند. به گفته امید قالیباف، دولت برای پرداخت وام فوری اعلام آمادگی کرده است. این وام های فوری در مبالغ مختلفی در دسترس هستند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بانک قرض الحسنه تفاهم نامه امضا کرد. مهر ایران برای اعطای تسهیلات کم هزینه و کم بهره به 1000 زن سرپرست خانوار ابلاغ کرده است.

خزعلی را از امضای تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه ببینید مهر ایران اعلام و تصریح کرد: این تفاهم نامه برای حمایت از زنان سرپرست خانوار به امضا رسید. بر این اساس به 1000 زن سرپرست خانوار تسهیلات کم هزینه و کم بهره ارائه می شود.

بر اساس این تفاهم نامه، این تسهیلات با هدف رفع نیازهای اساسی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست، جویای کار و کارآفرین و همچنین ایجاد و توسعه مشاغل خانگی از محل وجوه مازاد بانک بر اساس سپرده های خیرخواهانه مشتریان در منطقه همیاران- طرح. مهر پرداخت شده.

سقف انفرادی تسهیلات 300 میلیون ریال با مدت بازپرداخت حداکثر 36 ماه و کارمزد 4 درصد است.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور پیش از این در مراسم یادواره خانواده های شهدا در کنگره زنان تاثیرگذار تاکید کرد: دو سال است که برای تقویت و جبران بخشی بانوان به طور فعال متعهد بوده ایم و این اقدامات هم اکنون با موفقیت انجام شده است. میوه.

وی ادامه داد: پیشگیری از طلاق و ایجاد کسب و کار پایدار دو موضوعی است که نماینده بانوان در برنامه داشت و در حوزه کسب و کار پایدار توانستیم بیش از هشت هزار زن سرپرست خانوار را تحت پوشش قرار دهیم.

خزعلی با بیان اینکه دوازده گام جدید برای زنان در این دولت برداشته شده است که مهمترین آن اعطای اعتبار یک درصدی به زنان و خانواده آنان و بهبود ساختار مشاور است، گفت: در سفرهای استانی وام است. «برای زنان بوده و خانواده‌های آنان در نظر گرفته شده است. این برای اولین بار اتفاق افتاده است.

ثبت نام فوری وام برای خانم های خانه دار با شرایط ویژه

شرایط دریافت وام فوری زنان خانه دار اعلام شد.

وام فوری بگیرید یکی این یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای رفع نیازهای معیشتی در همه زمینه ها استفاده می شده است. امروزه شرایط اخذ وام اضطراری در هر بخش متفاوت است. این وام ها شامل وام فوری مسکن است. ب- ازدواج، درمان و … متقاضیان هر یک از این وام ها می توانند با ارائه مدارک مشخص با بانک ها و مراکز معرفی شده تماس گرفته و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام ازدواج فوری را تصویب کرد.

پرداخت وام به زنان خانه دار ایده ای است که چند سالی است مورد استقبال بسیاری از بانک ها قرار گرفته و به زنان خانه دار وام های کوچک ارائه می کند.

اگرچه این طرح از سوی بسیاری از بانک ها متوقف شده است، اما بررسی های بعدی نشان می دهد که همچنان برخی بانک ها هستند که به زنان خانه دار وام فوری اعطا می کنند.

یکی از این بانک ها بانک دی که به زنان خانه دار وام 50 میلیون تومانی می دهد. همانطور که در سایت رسمی این بانک آمده است، این وام به همه زنان – اعم از شاغل و بیکار – پرداخت می شود.

اگر افتتاح کننده حساب کار می کند، خودش می تواند از وام استفاده کند، اما در صورت کار نکردن، می تواند امتیاز این وام را به فرزند یا همسرش منتقل کند.

شرایط دریافت وام فوری برای خانم های خانه دار

حداقل مبلغ برای افتتاح حساب و دریافت این وام دو میلیون تومان است. متقاضیان با واریز دو میلیون اقدام به اخذ وام نمایند.

حداقل مدت سپرده گذاری 3 ماهه است و متقاضیان می توانند 100% مبلغ سپرده را وام دریافت کنند.

نرخ سود این وام 18 درصد است و اقساط آن باید ظرف 36 ماه پرداخت شود. این وام فوری بانوان دارای سقف برداشت است و مبلغ برداشت نهایی بانک 50 میلیون تومان است که به صورت کارت اعتباری پرداخت می شود.

نوع دیگری از وام بانکی دی برای زنان این یک پرداخت وام با محافظت از سپرده است. به این ترتیب فرد می تواند معادل کل سپرده ای که نزد بانک دارد وام فوری دریافت کند. اما بانک کل مبلغ سپرده شخص را به عنوان وثیقه نگه می دارد و فرد مجاز به برداشت سپرده خود از بانک نیست. یعنی فردی می تواند 100 میلیون در بانک سپرده گذاری کند و معادل 100 میلیون تومان وام بگیرد اما تا زمانی که اقساط آن به طور کامل پرداخت نشود نمی تواند پول خود را برداشت کند.

وام 50 میلیونی برای زنان خانه دار نیاز به دو تا سه ضامن معتبر دارد، شرطی که گرفتن این وام را برای خانم ها تا حدودی سخت می کند.

وام فوری بانوان بانک سینا

بانک سینا دو طرح زیر را برای پرداخت آنی وام به بانوان در نظر گرفته است:

برنامه وام یاس برای بانوان

برنامه وام برای زنان

هر کدام از این طرح ها شرایط و ضوابط خاص خود را دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

شرایط اخذ وام فوری بانوان در برنامه یاس بانک سینا

پرداخت این وام به بانوان به صورت کارت اعتباری برای خرید کالا می باشد. با این وام، زنان می توانند ظرف یک ماه از فروشگاه های مجاز خرید کنند. جزئیات وام 20 میلیونی بانوان بانک سینا در جدول زیر آمده است:







مبلغ وام حداکثر 200 میلیون ریال
مدت بازپرداخت وام زنان 36 ماه
بهره وام 18 درصد
ضمانت ضامن رسمی با گواهی کسر حقوق

شرایط اخذ وام فوری بانوان در برنامه آذین بانک سینا

برای دریافت وام فوری بانوان در طرح آذین بانک سینا، سپرده گذاری نزد این بانک الزامی است و بانوان می توانند بر اساس سپرده خود تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان وام فوری دریافت کنند. جزئیات وام 250 میلیون تومانی بانک سینا در جدول زیر آمده است:








مبلغ وام 80 درصد ودیعه تا سقف 250 میلیون تومان
مدت بازپرداخت وام زنان 36 ماه
بهره وام 5 درصد
شرایط سپرده گذاری به مبلغ سپرده باید سپرده پرداخت شود
ضمانت برای تضمین سپرده

توجه: مبلغ اقساط وام بانوان بانک سینا و هر وام دیگری را می توانید در قسمت محاسبه سود و اقساط وام برنامه SAD24 محاسبه کنید.

وام فوری برای بانوان بانک مهر ایران

بانک مهر ایران در قالب طرح پس انداز زنان سرزمین ایران 4 درصد سود به زنان می دهد. برای گرفتن وام فوری برای زنان مهر ایران باید در این بانک حساب سپرده باز کند و در بازه های زمانی مشخص مبلغ مشخصی را به این حساب واریز کند تا بتوانید از تسهیلات بانوان این بانک استفاده کنید. این وام در 4 مرحله به بانوان پرداخت می شود. شرایط اخذ وام بانوان از مهریران در جدول زیر آمده است








مبلغ سپرده (ماهانه) دوره سپرده گذاری مبلغ وام دوره بازپرداخت ضمانت
200000 تومان 4 ماه 3 میلیون تومان 24 ماه ضامن معتبر
100000 تومان 24 ماه 6 میلیون تومان 24 ماه مسدود کردن سپرده + ضامن
100000 تومان 24 ماه 12 میلیون تومان 36 ماه مسدود کردن سپرده + ضامن
100000 تومان 36 ماه 20 میلیون تومان 36 ماه مسدود کردن سپرده + ضامن

طبق جدول بالا، بانوان در صورت واریز مبلغ ناچیز هر ماه می توانند در مجموع ۴۱ میلیون تومان از بانک وام دریافت کنند. مهر ایران دریافت کند.

توجه: در هر مرحله از پرداخت اقساط وام، می توانید از دریافت مرحله بعدی انصراف دهید و مبلغ سپرده خود را از بانک دریافت کنید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا