به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سید محمد هاشمی شنبه شب در مراسم رونمایی از طرح های قرارگاه شهید آوینی خراسان جنوبی، اظهار داشت: قرارگاه شهید آوینی ایده ای زاییده از منظر هم افزایی و حرکت جبهه ای بود که باعث ایجاد شور و نشاط فرهنگی و رونق در استان

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایش رهبری امروز یک حرکت فرهنگی موثر مستلزم اردو و حرکت همدلانه است، گفت: خوشبختانه امروز نگاه عدالت محور فرهنگی و نگاه استانی و منطقه ای در عملیات فرهنگی محقق شده و کار شروع شده است. در ذیل.

معاون وزیر و معاون حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خرسندی از اقدامات و پیگیری های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و استاندار اظهار داشت: همدلی مسئولان استان در خراسان جنوبی، آمار ظرفیت های فرهنگی، هنری و قرآنی را به دنبال داشت که ماحصل آن رونمایی از طرح های اردوگاه شهید آوینی بود.

هاشمی ادامه داد: با تلاش دولت و اعتماد مجلس بودجه ای به تصویب رسیده است که فعالیت قرارگاه شهید آوینی محدود به یک سال نخواهد بود و در طول یک سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اهمیت مدیریت اصیل و اصیل در برنامه ها گفت: از مسئولان استانی خراسان جنوبی تقاضا داریم مانند گذشته به فعالیت های قرارگاه شهید آوینی توجه و مدیریت لازم را داشته باشند تا یادی شود. به عنوان یک کار فرهنگی و موثر.

۲۲۰۵۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما