فصل دوم «جوکر ۲» این هفته به پایان رسید. اگرچه تصور می شد وایلد کارت زن به دلیل برخی محدودیت ها اثر جذابی ندارد، اما برخی از شرکت کنندگان آنقدر خلاق بودند و موقعیت های مهمی را ایجاد کردند که به وضوح می توان گفت که با یکی با خنده دارترین و بامزه ترین فصل های جوکر روبرو هستیم. ناهید مسلمی و سوسن پرور ستاره های بی چون و چرای این فصل جوکر بودند و رویا میرعلمی، گیتی قاسمی، ژاله صامتی و الیکا عبدالرزاقی نیز خلاقیت بالایی از خود نشان دادند و موفق به نظر می رسیدند.

به گزارش بازتاب آنلاین، فصل دوم «جوکر ۲» در حالی به پایان رسید که ناهید مسلمی توانست با افتخار از دوئل با سوسان پرور بیرون بیاید و برنده این رقابت شود. نگاهی داریم به عملکرد شرکت کنندگان در این فصل.

ناهید مسلمی ستاره بی چون و چرای فصل بانوان بود.

ناهید مسلمی | از ابتدا مشخص بود که میدان پیروز خواهد شد. جدی می بافد و آن جملات را با لحنی کاملا آرام بیان می کند که اصلا نمی شود از آن چشم پوشی کرد. هر از گاهی مثل رپرها بلند می شد و حرکت می کرد و وقتی به “یو یو” می رسید همه را بند می آورد. از نکات مثبت آن می توان به گریم و پوشش متنوع و توانایی آن در تغییر نقش اشاره کرد. مسلمی با وجود اینکه سنش از بقیه بزرگتر بود و چهره اش جدیتر از بقیه به نظر می رسید، اما مسلمی با بازی در نقش خشایار مستوفی در «زیر آسمان شهر» با ایجاد موقعیت های درگیری موفق شد سوسن پرور را در دوئل پایانی شکست دهد و امتیاز گرفته شود. . اصلی

فصل دوم رئالیتی شو
سوزان پرور به طرز درخشانی در فصل زنانه «جوکر» ظاهر شد.

سوزان پرور | یکی او یکی از خلاق ترین شرکت کنندگان در این مسابقه بود. چه در دوران جوکر و چه زمانی که در نقش خاصی قرار گرفت، در آن موقعیت از توانایی خود برای خندیدن به گونه ای استفاده کرد که انگار در حال بازی در یک فیلم کمدی است و بارها سعی کرد جذابیت ایجاد کند. می توانستم از کوچکترین فرصت برای خندیدن استفاده کنم. از حالات صورتش به خوبی استفاده می کرد و در تغییر لحن خود استاد بود. او با صداهای مختلف صحبت می کرد و وقتی شرکت کنندگان به رفتار او عادت کردند، ناگهان شروع به بداهه گویی و برهم زدن نظم موجود کرد. از ابتدا تا انتهای «جوکر ۲» بارها شاهد حرکات خلاقانه او بودیم تا ما را بخنداند.

فصل دوم رئالیتی شو
گیتی قاسمی توانست موقعیت های بامزه ای خلق کند.

گیتی قاسمی | او تا آخرین مرحله یکی از سه فینالیست بود و یک بار نتوانست در مقابل حرف های سوزان پرور مقاومت کند و خندید و حذف شد. قاسمی نیز با حرکات خلاقانه خود موقعیت های مفرحی را خلق کرد. یکی از جمله اجرای نمایش آنتیگونه با رویا میرعلمی بود. ایده طنز جالب این اثر با دخالت های گاه و بیگاه ناهید مسلمی به اتفاقی خنده دار منجر شد. قاسمی مدام خرخر می کرد تا نخندد و از گویش لری خود برای تعریف و تمجید از جک یا ایفای نقش های خوب مختلف استفاده می کرد. یکی یکی از خنده دارترین موقعیت ها زمانی بود که قاسمی لری صحبت کرد و آذری ناهید مسلمی پاسخ داد. او بداهه نواز خوبی هم بود و با سطرهایش همه را وادار می کرد لحظه ای ساکت بمانند و سعی کنند نخندند.

فصل دوم رئالیتی شو
ژاله صامتی در «جوکر» حضور پرشوری داشت.

بارانی از سکوت | بیشتر اوقات سعی می کرد نخندد. خیلی وقت ها آنقدر سرخ می شد، لب هایش را گاز می گرفت و نفس نفس می زد که احساس می کردیم می خواهد کارت بگیرد، اما بالاخره نجات پیدا کرد. زمان جوکر او در فینال یکی از خنده دارترین لحظات جوکر این فصل بود. او با کمک غلامرضا نیکخواه شرایطی را به وجود آورد که مقاومت در آن سخت به نظر می رسید. اولین بار بی دلیل به او کارت زرد دادند. درست زمانی که همه دنبال کار خودشان بودند و هیچ کس سعی نمی کرد مردم را بخنداند، یک بار در حین سرو چای خندید و بار دوم نتوانست در مقابل جوکر تایم سوزانپرور مقاومت کند.

فصل دوم رئالیتی شو
خواب میرعلمی. یکی یکی از خوبی های «جوکر» زنان بود.

خواب میرعلمی. | او یک بار در آستانه سکته بود و آنقدر به خودش آسیب زد که نخندید. میرعلمی از شرکت کنندگان متفکر بود و روزگارش شوخی بود. یکی یکی از بهترین اجراهای این دوره بود. با اسم مدیر بازیگری وارد می شدم و هر کدام را در موقعیتی قرار می دادم و مجبورشان می کردم اجرا کنند. درست است که هیچ کس در لحظه شوخی او نخندید، اما خلاقانه بود و همه تحت تأثیر قرار گرفتند. میرعلمی خیلی از موقعیت ها را جدی می گرفت و همین جدیت فضا را به سمت کمدی متمایل می کرد.

فصل دوم رئالیتی شو
علیکا عبدالرزاقی یکی یکی از خوبی های فصل زنان «جوکر ۲» بود.

علیکا عبدالرزاقی | با استفاده از حالات صورت و تغییر مدام چهره، هر بار او را به شکلی جدید می دیدیم و تنظیم رفتارش با آرایش جدید بسیار خلاقانه بود. یکی یکی از بهترین موقعیت هایی که عبدالرزاقی به آن دست یافت، زمانی بود که در نقش یک نوزاد ظاهر شد. بدون اینکه بخندد یا عکس العمل عجیبی داشته باشد، خودش را در آن نقش پذیرفت و اوضاع را خنده دارتر کرد. دیدار ناهید مسلمی با بچه الیکا فوق العاده سرگرم کننده بود. در برنامه های پیشنهادی احسان علیخانی هم هست. یکی یکی از بهترین ها بود. الیکا خیلی زود حذف شد، اما اگر می ماند و تا پایان بازی او را همراهی می کرد، موقعیت های مفرح و جذاب تری از او پیدا می کردیم.

فصل دوم رئالیتی شو
متین ستوده تلاش کرد تا حضوری پربار داشته باشد.

متین ستایش می شود | گهگاهی چیزهای خنده‌داری می‌گفت یا واکنش‌های جالبی نشان می‌داد که ممکن بود در موقعیت‌های بحرانی خنده‌دار به نظر برسد، اما در کل تلاش زیادی برای خنداندن شرکت‌کنندگان نداشت. حضور او در جوکرتایم رویا میرعلمی یکی از جذاب ترین موقعیت هایی بود که او داشت. رشتی در حالی که چشمانش بسته بود با لحنی کودکانه صحبت می کرد و سعی می کرد دعوای پدر و مادرش را برطرف کند و همراهی او با مسلمی و قاسمی به شدت سرگرم کننده بود. ستوده خیلی دیر از زمین خارج شد و اولین نفری بود که در محوطه جریمه حضور داشت.

فصل دوم رئالیتی شو
نرگس محمدی در فصل دوم جوکر دیده شد اما نه به خاطر بازی در خنداندن مردم که به خاطر سوالات بی شمارش.

نرگس محمدی | از اول تا آخر فقط سعی می کرد نخندد و سوال های بی ربط نپرسد. تا قسمت های پایانی هنوز متوجه کارکرد هر کدام از چراغ ها نشدم و مدام علیخانی را صدا می زدم و از او می خواستم که به میزانسن برود و بخندد. او سعی نمی کرد بخندد زیرا مشغول خفه کردن خنده اش بود. حضور او به حدی بی اهمیت بود که علیخانی همچنان با او شوخی می کرد و می گفت هیچ کار مفیدی در این دیدار انجام نداده است. البته این به معنای دیده نشدن نرگس محمدی نیست، اتفاقاً او زیاد دیده شد، اما واقعیت این است که او حرفی برای گفتن نداشت و حتی بار اصلی جوکر تایم بر دوش الیکا عبدالرزاقی افتاد.

پخش فصل جدید «جوکر 2، طبقه 21» با حضور هشت بازیگر و کمدین مرد از چهارشنبه 27 مهرماه آغاز می شود. این رئالیتی شو در روز چهارشنبه هفته جاری یعنی 11 اکتبر پخش نخواهد شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما