بعدی- در قسمت اول سریال جدی پنگوئن بیننده را با داستان پیش رو آشنا می کند. این داستان در مورد یک ابرقهرمان معروف است دی سی نیست!

بر اساس این گزارش به نقل از فوربس، سریال پنگوئن به جای تمرکز بر شخصیت های معروف دنیای کمیک دی تمرکز بر داستان زندگی چندین شرور کمتر شناخته شده را ببینید. این سریال در واقع دنیای گانگستری گاتهام را به تصویر می کشد. سری جدید دنیا دی این سی زندگی پدر کابل پات با بازی کالین فرل را به تصویر می کشد. فردی که علاقه شدیدی به آهنگ ها و ماشین های قدیمی دارد. قهرمان زندگی او یک گانگستر قدیمی است که به مردم کمک می کرد.

این سریال در نگاه اول بیننده را به یاد فصل های اول سریال گاتهام می اندازد. کالین فرل بازیگر فوق العاده ای است که این بار نقش پنگوئن را بازی کرد. علاوه بر عملکرد فوق العاده فرل، آرایش و پروتزهای استفاده شده برای تبدیل او به یک مرد میانسال چاق نیز کاملا حرفه ای و باورپذیر است. گریم استفاده شده به قدری خوب است که اکثر بینندگان باور نمی کنند که بازیگر این نقش، کالین فرل خوش تیپ هالیوود باشد. کالین فرل به طور کامل در نقش خود برای این سریال غرق شده است و به جرات می توان گفت یکی او تعدادی از بهترین نقش های خود را ایفا کرده است.

با وجود اینکه پنگوئن یا ازوالد کیبل پات شخصیتی منفی در داستان بتمن است، اما ترکیب فیلمنامه بی نقص و بازی کالین فرل، ازوالد را به شخصیتی محبوب و دوست داشتنی در بین طرفداران تبدیل کرده است. کالین فرل که خود ایرلندی است در این سریال لهجه نیویورکی کاملی دارد. تماشاگران تنها با تماشای قسمت اول این سریال به راحتی می توانند با شخصیت ازوالد ارتباط برقرار کنند و آرمان گرایی و دلسوزی و در عین حال حیله گری این شخصیت را ببینند.

قسمت اول این مجموعه تنها چند ساعت پس از وقایع فیلم بتمن 2022 آغاز خواهد شد. کارمین فالکون مرده است و آینده قدرتمندترین خانواده جنایتکار گاتهام نامشخص است.

در ابتدای سریال، اسوالد یک جنایتکار سطح پایین است که برای این خانواده مشهور کار می کند. اسوالد در موقعیتی نه چندان ایده آل با آلربتو، پسر فالکون روبرو می شود و در جریان مشاجره به او شلیک می کند. او باید به سرعت از شر جسد خلاص شود، اما در راه توسط چند خرابکار جوان متوقف می شود. اسوالد تصمیم می گیرد آنها را بکشد، اما در نهایت ویکتور آگیلار با بازی رنتزی، فلیز را زیر بال خود می گیرد. این صحنه به خوبی مهربانی پدر را به تصویر می کشد. ویکتور آگیلار نیز در پایان اپیزود ثابت می کند که همکار مفیدی برای اسوالد است.

پس از خلاص شدن از شر جسد آلبرتو، اسوالد به املاک خانواده فالکون دعوت می شود. او تحت فشار استرس و برای اثبات خودش فاش می کند که به زودی محموله ای وارد شهر می شود که می تواند آینده این خانواده جنایتکار را تضمین کند. آلبرتو دپ این خبر مهم را قبل از مرگش و در جریان مشاجره با اسوالد فاش کرده بود. اما اسوالد با افشای این خبر همه چیز را به تنهایی پیچیده می کند. سوفیا فالکون دختر کارمین فالکون و خواهر آلبرتو در این جلسه حضور دارد. او بلافاصله به اسوالد مشکوک می شود، زیرا فقط او و برادرش از رسیدن این محموله مطلع بودند و حالا دیگر خبری از برادرش نیست!

سوفیا اخیراً از آسایشگاه Arkham آزاد شد. او به خاطر یک سری قتل در زندان بود. هویت مخفی سابق سوفیا جلمن، یک قاتل سریالی بدنام و یکی از شخصیت های منفی کمیک های بتمن. کریستین میلیوتی در این نقش کار بزرگی انجام داده است. پس از این ملاقات، ازوالد به این فکر می کند که خانواده جنایتکار فالکون را از بین ببرد و جای آنها را بگیرد. اسوالد برای یافتن متحدان قوی با چندین جنایتکار بدنام گاتهام تماس می گیرد. در مجموع، این اولین قسمت از مجموعه، مقدمه ای عالی برای دنیای جدید گاتهام است که مت ریوز با فیلم بتمن آغاز کرد و بیننده را درگیر و مشتاق دیدن قسمت های بعدی سریال نگه می دارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما