کارگردانان شاغلی که مدعی هستند در دوره مدیریت خود فیلم هایی بدون کوچکترین مشکلی پروانه نمایش خود را دریافت کرده اند، فیلم سینمایی «بی صدا» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی با بازی پیمان معادی و هانیه. توسلی آنها آن را به طرز عجیبی دستکاری کرده اند و به مدت 20 دقیقه آن را اصلاح کرده اند.

به گزارش بازتاب آنلاین، «بصر وسادا» عنوان سومین ساخته مجیدرضا مصطفوی است که دو سال پیش با بازی پیمان معادی و هانیه اکران شد. توسلی مهران غفوریان، فرشته حسینی، مهدی حسینی نیا و مسعود کرامتی جلوی دوربین رفتند. این فیلم که از مدت ها قبل آماده اکران شده بود، طبق اخبار منتشر شده در «اعتماد آنلاین» با ممیزی عجیبی مواجه شد و حدود 20 دقیقه اصلاحاتی انجام شد.

مجید رضا مصطفوی در کنار مهران غفوریان و پیمان معادی سر صحنه فیلم سینمایی “بی صدا”

اعتمادآنلاین در این باره می نویسد: علیرغم اینکه مدیران سازمان سینمایی در مصاحبه ها و اظهارات خود مدعی شده اند که هیچ فیلمی در زمان مدیریت خود با مشکل پروانه نمایش مواجه نبوده است، اما «بی صدا» چه در دولت دوازدهم و چه در دوره بعدی دولت سیزدهم پس از بررسی مجدد پروانه ساخت گرفت اما هنوز موفق به دریافت پروانه نمایش نشده است و حتی برخی از اعضای شورا با اکران این فیلم به صورت جدی مخالف هستند. یکی آنها به دلیل فضای آتش زا و موضوع فیلم یکی از مهم ترین فیلم های اجتماعی امسال هستند.

همانطور که شنیده ایم تغییرات زیادی در حدود 20 دقیقه در فیلم انجام شده است، بنابراین این اصلاحات آسیب جدی به فیلم وارد می کند.

مجیدرضا مصطفوی پیش از این فیلم‌های «انارهای نارس» و «آستیگمات» را کارگردانی کرده بود و دومین فیلم او نیز برای رسیدن به اکران با مشکلات زیادی روبرو شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما