اخبار روز

نسل جدید شورولت تریل بلیزر یک SUV جذاب آمریکایی معرفی شد (+ عکس)

برند خودروسازی شورولت که مدت هاست با SUV Blazer در سال 2012 با عرضه نسل دوم تریل بلیزر و سپس با فیس لیفت این نسل در سال 2016 فروش خوبی در بازار جهانی داشته است، موفق شد این SUV را در بازار جهانی به فروش برساند. .

به گزارش گجت نیوز، نسخه جدید شورولت تریل بلیزر بر اساس شاسی مستقل و سر پیکاپ سایز متوسط ​​کلرادو رونمایی شد.

نسل جدید شورولت تریل بلیزر، آمریکایی باوقار

تریل بلیزر به‌روزرسانی نسبتاً بزرگی را برای مدل 2025 دریافت کرده است. جای تعجب نیست که این SUV از همان به‌روزرسانی‌های بیرونی و داخلی بهره برده است که اخیراً در پیکاپ S10 (شورولت کلرادو در بازار برزیل) دیدیم. زیرا این دو دستگاه شباهت زیادی به یکدیگر دارند.

قسمت جلویی تریل بلیزر 2025 کاملاً مطابق با زبان طراحی جدید شورولت بازطراحی شده است و اکنون شبیه کلرادو جدیدتر در بازار آمریکا است. البته به غیر از سپر جلو، جلوپنجره، چراغ های جلو و کاپوت جدید، سایر قسمت های بدنه تریل بلیزر بدون تغییر باقی مانده و طراحی 12 ساله نمای جانبی و نمای عقب خودرو، ظاهر کاملا جدید آن را به نمایش می گذارد.

یکی یکی از قابل توجه ترین به روز رسانی های تریل بلیزر 2025، اضافه شدن تریم پرچمدار جدید High Country است که دارای تزئینات کرومی و امکانات رفاهی گسترده است.

نسل جدید شورولت تریل بلیزر، یک SUV جذاب آمریکایی معرفی شد

مشخصات و ویژگی های فنی شورلت تریلبلیزر 2025

در بخش مهندسی، تریل بلیزر جدید از همان موتور توربودیزل 4 سیلندر 2.8 لیتری استفاده می کند که نسبت به S10 ارتقا یافته و قادر به تولید 204 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور است. تمام نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شود.

برای بهبود کیفیت سواری، مانند پیکاپ S10، مهندسان سیستم تعلیق و فرمان را بهبود بخشیده و لاستیک‌های جدیدی ارائه کرده‌اند.

مانند S10، فضای داخلی Trailblazer نیز با طراحی کاملاً جدید داشبورد و جدیدترین فناوری‌ها به‌روزرسانی بزرگی دریافت کرده است. از ویژگی های این خودرو می توان به خوشه تمام دیجیتال 8 اینچی، صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی 11 اینچی، صفحه کلید جدید، شارژر بی سیم، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، گرمکن و خنک کننده صندلی های جلو و قفل دیفرانسیل هوشمند اشاره کرد. علاوه بر این، خریداران در نسخه های کشور از روکش صندلی های جدید با چرم دورنگ و درزهای مخصوص پشتی بهره مند می شوند.

قیمت جهانی

شورولت تریل بلیزر 2025 در کارخانه جنرال موتورز در برزیل تولید می شود و انتظار می رود ماه آینده به نمایندگی های این کشور تحویل داده شود. قیمت این نسخه جدید در آینده نزدیک اعلام خواهد شد. البته قیمت نسخه قبلی در برزیل 368 ریال است 70000 دلار آغاز می شود.

اسپین کراس اوور، پیکاپ S10 و شاسی تریل بلیزر سه مدل از شش خودروی جدید هستند که شورولت قصد دارد تا پایان سال 2024 در برزیل عرضه کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا