نسخه جهانی جی ای سی آیون هایپر جی تی معرفی شد ؛ سدانی برقی با قیمت پایه 1.65 میلیارد تومان

شرکت چینی GAC (GAC) که در ایران گاهی GAC نامیده می شود، نسخه جهانی مدل Ion Hyper GT را ارائه کرد. این سدان برقی در سه نسخه و قیمتی بین 203900 تا 259900 یوان عرضه خواهد شد. این ارقام با نرخ روز ارز معادل 1.65 و 2.1 میلیارد تومان است.

ابعاد و طراحی بدنه.

JEC Ion Hyper GT در دسته سدان های فست بک قرار می گیرد. این خودرو دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4886، 1917 و 1499 میلی متر است و فاصله بین دو محور آن به 2920 میلی متر می رسد. با چنین ابعادی می توان اندازه هایپر جی تی را با مدل هایی مانند سوناتا یا اپتیما مقایسه کرد.

نسخه جهانی GEC Ion Hyper GT ارائه شد.  سدان برقی با قیمت پایه 1.65 میلیارد تومان
نسخه جهانی جی ای سی آیون هایپر جی تی معرفی شد ؛ سدانی برقی با قیمت پایه 1.65 میلیارد تومان

محصول جدید GEC از طراحی بسیار آیرودینامیکی برخوردار است به طوری که با ضریب آیرودینامیکی 0.1975Cd در زمره آیرودینامیک ترین مدل های دنیا به حساب می آید. این سدان برقی بر اساس پلت فرم AEP 3.0 توسعه یافته و چهره ای مدرن و امروزی دارد. اگر به تصاویر این خودرو دقت کنید، وجود دوربین های لیدار و جانبی روی گلگیر را می بینید. اگر بخواهیم وارد جزئیات بیشتری شویم باید بگوییم که Ion Hyper GT در مجموع از 34 سنسور شامل 3 لیدار، رادار موج 6 میلی متری و 13 دوربین استفاده می کند. این حسگرها داده های خود را در اختیار سیستم اختصاصی «Hyper Pilot» قرار می دهند.

نسخه جهانی GEC Ion Hyper GT ارائه شد.  سدان برقی با قیمت پایه 1.65 میلیارد تومان
نسخه جهانی جی ای سی آیون هایپر جی تی معرفی شد ؛ سدانی برقی با قیمت پایه 1.65 میلیارد تومان

به گفته JEC، رنگ به کار رفته در بدنه این خودرو مانند رنگی که رولزرویس روی محصولات خود استفاده می کند، خود ترمیم شونده است و هیچ خراش کوچکی روی آن باقی نمانده است.

کابین مدرن و پیشرفته.

در داخل کابین ما یک طراحی ساده اما مدرن داریم. داشبورد GEC Ion Hyper GT شکلی براق دارد و صفحه نمایش بسیار بزرگی را در وسط جای داده است. این صفحه نمایش لمسی دارای سایز 14.6 اینچ و رزولوشن آن 2.5K می باشد. پردازش این صفحه نمایش و سایر سیستم های موجود مانند اکثر خودروهای چینی توسط پردازنده Qualcomm Snapdragon 8155 انجام می شود. سیستم صوتی باکیفیت با 23 بلندگو، شارژر بی سیم 50 واتی، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، نورپردازی داخلی با امکان بازتولید رنگ های متنوع، سیستم مانیتورینگ راننده، سیستم تشخیص چهره و صندوق عقب 450 لیتری از جمله امکانات و ویژگی های جنرال الکتریک سون سی یون Hyper GT.

مشخصات فنی JEC Ion Hyper GT

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، JEC Ion Hyper GT نیروی خود را از یک پیشرانه تمام الکتریکی دریافت می کند. مدل ارائه شده تک موتور بوده و قدرت به چرخ های عقب منتقل می شود. این موتور توانایی تولید 335 اسب بخار قدرت و 430 نیوتن متر گشتاور را دارد و می تواند خودرو را در 4.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. وظیفه تامین نیرو در GEC Ion Hyper GT به یک باتری 80 کیلووات ساعتی واگذار شده است. با تکیه بر این باتری و بر اساس استاندارد چینی CLTC می توانید تا ۷۱۰ کیلومتر مسافت طی کنید. این باتری از فناوری شارژ پرسرعت پشتیبانی می کند و با اتصال به پورت مناسب به مدت 15 دقیقه، انرژی لازم برای پیمودن 450 کیلومتر در آن ذخیره می شود.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما