اخبار روز سینما

نحوه دریافت وام 20 میلیونی عیدی تا عید بدون بهره و وثیقه + آدرس سایت

به گزارش سرویس فوتبالی کمتر؛ منابع خبری در توییتر از اعطای وام 20 میلیونی (اعتبار خرید) بدون بهره و با تضمین خرید عید نوروز 1403 خبر دادند.

بر این اساس طرح معیشتی با عنوان «طرح عید تا عید» در نوروز امسال برای حمایت از خانواده ها در نظر گرفته شده است. این طرح در واقع اعتباری تا سقف 20 میلیون تومان است که مردم می توانند از طریق 32 هزار فروشگاه شرکت کننده در طرح دریافت کنند. محصول مورد نظر را خریدند.

مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت صمت به تبایان گفت: برای دریافت این اعتبار نیازی به چک، سفته و ضمانت نیست و فقط بانک ها نسبت به اعتبار سنجی فرد اقدام می کنند و در صورت به روز بودن فرد، این اعتبار اعتبار خواهد داشت. اعطا شده “. به او. همچنین مدت بازگرداندن این اعتبار حداکثر تا 5 است اردیبهشت ماه آنها 1403 خواهند بود.”

به گفته وی، این طرح چند تفاوت مهم با وام دارد. اول از همه، بازپرداخت شما بدون بهره است. ثانیاً محدودیتی برای اعطای این اعتبارات به عنوان وام وجود ندارد، زیرا به نام اتحادیه انجام می شود.

متقاضیانی که این اعتبار را تا پایان دریافت خواهند کرد اسفند می تواند وارد سایت شود eidtaeid.ir تبدیل شود

  • بیشتر ببین:
  • “وطن پرستی” میراث نیاکان ما ایرانیان است.

بازنشر مطالب از شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر رسانه بازتاب آنلاین نیست.

اعتبار خریدهای عیدی 20 میلیون تومان برای حساب های خوب

فوتبال روزانه اینستاگرام
نحوه دریافت وام 20 میلیونی عیدی تا عید بدون بهره و وثیقه + آدرس سایت

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا