به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سال هاست که ناهید مسلمی را در فیلم ها و سریال های مختلف می بینیم، اما حضور او در جوکر باعث شد تا به توانایی های او پی ببریم که پیش از این حتی فکرش را هم نمی کردیم. می توان گفت ناهید مسلمی ستاره بی چون و چرای این فصل جوکر است. بازیکنی که خیلی کم تلاش می کند که نخندد و از طرفی مهربانی در رفتار و گفتارش و همچنین ایده های جذابی که برای خنداندن شرکت کنندگان دارد باعث شد تا حدی رقابت تحت الشعاع حضور او قرار بگیرد. . از این پس می توانید مطمئن باشید که او در پایان این فصل عنوان جوکر را به خود اختصاص خواهد داد.

در فضای مجازی بسیاری از بینندگان بر این باورند که این فصل جوکر که با حضور بانوان تولید شده است، یکی یکی از جذاب ترین و مفرح ترین فصل های جوکر است که بخش بزرگی از جذابیت آن به لطف حضور ناهید مسلمی است.

طراحی لباس

ناهید مسلمی را با لباس قرمز طرح دار و روسری قرمز روی سر می بینیم و به همین دلیل می توانیم رتبه انتخاب شادترین و شادترین لباس را به او اختصاص دهیم. یکی یکی از ویژگی های مهم جوکر این است که مدام لباس عوض می کند تا شرکت کنندگان را بخنداند و صرف نظر از نمایشی که ارائه می دهد، این انتخاب لباس نیز خنده دار به نظر می رسد. او داخل است یکی در برخی قسمت ها زنی که از خارج برگشته با پر نارنجی و کلاه حصیری وارد جمعیت می شود و در نقطه ای دیگر که قرار است نقش دختری دهه 80 را بازی کند کلاهی به سر می گذارد و کلاهی به سر می کند. کت جین و عینک آفتابی. سرگرم کننده است.

راهی برای خندیدن

جدا از این که پوشش های او به تنهایی می توانند شما را بخندانند، او ایده های خلاقانه ای نیز دارد که باعث خنده شما می شود. او دانه‌ای از قسمت اول را با کلمه «یو-یو» می‌کارد و با حرکات دستش از آن استفاده می‌کند، تا جایی که همه به سختی می‌توانند جلوی خنده‌شان را بگیرند. او خاطرات خود را با حرکات دست، سر و صورت تنظیم می کند و با تکیه بر برخی کلمات و حرکات یک موقعیت کمدی خنده دار خلق می کند. ایده دراماتیک صحبت در مورد انواع خنده نیز یکی از اتفاقات مهمی است که او مطرح کرد یکی این یکی از جالب ترین قسمت های جوکر در این فصل است. رویارویی او با علیکا عبدالرزاقی در جایگاه کودک نیز در شبکه های اجتماعی طرفدارانی پیدا کرده و در فضای مجازی دست به دست می شود. مهمترین نکته در مورد ناهید مسلمی استفاده از کنتراست است. با توجه به سن و موقعیت بازیگری اش، انتظاری از او نمی رود و به همین موضوعات دست می زند و با این کار باعث خنده دیگران می شود.

ویژگی مهم

یکی یکی از مهم ترین ویژگی های ناهید مسلمی جدیت او در برخورد با موقعیت های خنده دار و جوکرهای دیگر شرکت کنندگان است. او به وضوح با خنده دارترین موقعیت ها روبرو می شود و به راحتی شروع به صحبت در مورد آنها می کند. گاهی اوقات نگرش جدی او نسبت به یک موقعیت خنده دار مسخره تر از خود موقعیت است، وقتی او بخواهد، می تواند آنقدر جدی باشد که هیچ کس به فکر ورود به یک مسابقه جوکر نباشد.

فصل دوم فصل دوم جوکر به کارگردانی و اجرای احسان علیخانی از چهارشنبه هر هفته روی پلتفرم فیلمو منتشر می شود.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما