از هر ده نفر یک نفر از میگرن رنج می برد. با کمال تعجب، میگرن شکایت اصلی در بیست مورد است، به همین دلیل است که مردم در تلاش برای درمان این بیماری هستند.

اگر از میگرن رنج می برید، ممکن است این علائم را نیز تجربه کنید:

_ زک زک آقا

_حالت تهوع

_استفراغ

_بیهوش کردن

_التهاب

_سرگیجه

حساسیت به نور، صدا و بو (یا هر چیز دیگری)

دردی که 2 تا 72 ساعت طول می کشد

چرا میگرن شروع می شود؟

مطمئنم 10 درصد از افرادی که به میگرن مبتلا می شوند این سوال را می پرسند “چرا من و به این فکر می کنند که سر خود را به دیوار بکوبند؟

بررسی کنید که آیا برخی از موارد ذکر شده در مورد شرایط شما صدق می کند یا خیر. اگر چنین است، چند نکته وجود دارد که قبل از شروع باید آنها را مرور کنید.

استرس می تواند یک علت بسیار مهم باشد. گرفتگی عضلات می تواند به عنوان یک سردرد استرسی شروع شود و سپس به میگرن تبدیل شود. آلرژی ها می توانند باعث ایجاد یک واکنش زنجیره ای شود که با میگرن مرتبط است.

کمبود مواد معدنی و ویتامین ها نیز می تواند باعث میگرن شود. شایع ترین علت کم آبی بدن و عدم تعادل الکترولیت است. این کار از بروز سردردهای شدید و میگرن جلوگیری می کند.

گروه بزرگ D (کمبود آب):

بدیهی است که حتی اگر مقدار زیادی آب بنوشید، باز هم می توانید آب خود را از دست بدهید. این به این دلیل است که وقتی در بدن شما کمبود الکترولیت وجود دارد، بدن روی الکترولیت ها کار می کند تا آب اضافی را خارج کند.

آنها به این تعادل هموستاز می گویند. علاوه بر این، اعتقاد بر این است که میگرن می تواند منجر به کم آبی بدن شود. اگر اینطور باشد، یک دور باطل شروع می شود.

کمبود آب باعث میگرن می شود که بدن را بیشتر تحلیل می برد و باعث میگرن می شود. در بخش هیدراتاسیون کافی، اشاره کردیم که جای تعجب نیست که ممکن است چند روز طول بکشد تا بدن شما برای یافتن تعادل هیدراتاسیون کافی تلاش کند.

گروه بزرگ E (الکترولیت ها):

اکنون مشخص شده است که الکترولیت های بدن شما مواد معدنی هستند که دارای بار الکتریکی مثبت هستند. عملکردهایی که این الکترولیت ها مسئول آن هستند به انجام برخی از مهمترین فرآیندها در بدن کمک می کند.

از جمله حمایت از عملکرد عصبی، تنظیم سیستم قلبی عروقی و تنظیم عملکرد عضلات. یکی یکی دیگر از مواد معدنی که نقش مهمی در تمامی این مواد دارد، منیزیم است. منیزیم یک عامل ضد التهابی طبیعی است.

اعتقاد بر این است که میگرن یک واکنش التهابی است. برای حل این مشکل نیاز به نمک مرغوب است که در مورد معجون جادویی توضیح داده ایم.

منیزیم به دست آمده از نمک به مبارزه با صدا و التهاب در ذهن شما کمک می کند.

چگونه با این نوشیدنی خانگی ساده در 5 دقیقه از شر میگرن خلاص شوید:

آب لیمو با نمک می تواند میگرن را در چند دقیقه تسکین دهد:

اطلاعات شگفت انگیزی کشف شده است که می تواند به درمان میگرن کمک کند.

ظاهرا یک روش طبیعی وجود دارد که می تواند در چند دقیقه میگرن را متوقف کند.

یک معجون پر از جادو آماده کنید.

عناصر:

اب

آب لیمو

دو قاشق چایخوری نمک.

مواد را مخلوط کرده و چند دقیقه صبر کنید.

هنگام انتخاب مواد اولیه، مهم است که به یاد داشته باشید که نمک باید با کیفیت باشد. نمک دریایی صورتی هیمالیا یک نوع خوب است که بسیار مفید است و به دلیل 80 ماده معدنی موجود در آن (از جمله منیزیم) سطح سروتونین را افزایش می دهد.

همچنین به کاهش درد و التهاب کمک می کند.

درمان لیمو و نمک هیمالیا برای میگرن:

استفاده از لیمو و نمک هیمالیا روی سر می تواند میگرن را متوقف کند. این معجون را با اولین علائم سردرد بنوشید.

دمای مخلوط باید با دمای اتاق مطابقت داشته باشد. پس از نوشیدن کامل لیوان، باید احساس کنید که سردرد در عرض چند دقیقه ناپدید می شود.

چرا این درمان خانگی موثر است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، بیشتر سردردها می تواند ناشی از کمبود آب و عدم تعادل در الکترولیت ها باشد. نمک کریستال هیمالیا الکترولیت ها، 84 ماده معدنی مختلف را به بدن می رساند و تعادل آب بدن را بازیابی می کند.

لیمو فواید بسیاری برای سلامتی دارد. آنها سرشار از ویتامین هستند و می توانند با تقویت عملکرد کبد به عنوان سم زدایی طبیعی مورد استفاده قرار گیرند، بنابراین می توانند به طور موثر سموم را از بین ببرند و همچنین سردرد را تسکین دهند.

سایر فواید نمک هیمالیا و لیمو:

مخلوط لیمو و نمک به بازیابی تعادل قلیایی طبیعی بدن کمک می کند، سیستم ایمنی را تقویت می کند، سطح انرژی را افزایش می دهد و سطح سروتونین را متعادل می کند، که می تواند به تنظیم خلق و خو کمک کند.

بدون تغییر در رژیم غذایی، 90 درصد از همه افراد در طول زندگی خود از فشار خون بالا رنج می برند.

به خصوص در رابطه با این واقعیت که فشار خون در انسان معمولا با افزایش سن کاهش می یابد. اکثر متخصصان بر این باورند که رژیم غذایی سرشار از سدیم به این عارضه کمک می کند. بیشتر آمریکایی ها سدیم زیادی می خورند.

رژیم غذایی استاندارد آمریکایی می تواند از 3000 تا 8000 میلی گرم سدیم در روز متغیر باشد که 80 درصد آن سدیم از غذاهای فرآوری شده و نمک اضافه می شود. به عنوان مثال، یک وعده خوب حاوی حدود 810 میلی گرم سدیم است.

یک چهارم وعده بزرگ پنیر و چیپس حاوی 1800 میلی گرم سدیم است. رستوران ها طعم غذا را برای بهبود طعم ترجیح می دهند، همچنین تشنگی را رفع می کنند و فروش نوشیدنی را افزایش می دهند.

ارتباط نمک با بیماری قلبی، میگرن:

افرادی که از میگرن یا بیماری منیر رنج می برند باید در مصرف سدیم بسیار مراقب باشند. رژیم غذایی سرشار از سدیم می تواند باعث سردرد شود. افراد مبتلا به میگرن مزمن دو برابر بیشتر در معرض ابتلا به فشار خون هستند.

یک رژیم غذایی با سدیم بالا نیز ممکن است با تحریک سلول های Th17 به التهاب عمومی کمک کند.

نمک سفید موجود در غذاهای فرآوری شده و نمکدان ها ممکن است سفید و فاقد مواد معدنی باشد یکی یکی از عوامل بیماری های خود ایمنی است. اگر در بخش سلامت رطوبت مطالعه کنید، یک مطالعه تحقیقاتی نشان داد که اگرچه سطح سدیم در خون افزایش نمی‌یابد، سطح سدیم در بافت لنفاوی می‌تواند افزایش یابد، که می‌تواند باعث واکنش خود ایمنی شود.

در واقع، بدن ما برای عملکرد صحیح فقط به مقدار کمی سدیم نیاز دارد. تخمین زده می شود که ما روزانه حدود 500 میلی گرم مصرف می کنیم که به طور طبیعی در تمام غذاهایی که می خوریم وجود دارد.

برای سلامتی خود نیازی به افزودن نمک نداریم. قبایل بدوی و آوایا احتمالاً بین 400 تا 800 میلی گرم سدیم در رژیم غذایی خود دریافت می کردند، بدون اینکه نمک روزانه در دسترس باشند. امروزه، گروه های بهداشتی توصیه می کنند هرگز بیش از 1500 میلی گرم در روز مصرف نکنید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

1- صبور باشید

اگر مصرف سدیم خود را کاهش دهید، دو ماه، شاید سه ماه طول می کشد تا به آن عادت کنید. آنها در پایان طعم عالی خواهند داشت – قول می دهیم!

2. تمام نمک را حذف نکنید.

همانطور که غذاهای فرآوری شده و نمک را از آشپزی خود حذف می کنید، در صورت تمایل می توانید نمک دریا را به غذای خود اضافه کنید.

3. نمک خود را با دقت انتخاب کنید. من نمک دریایی طبیعی را توصیه می کنم که حاوی بسیاری از عناصر کمیاب مهم است.

به عنوان مثال، نمک دریایی صورتی هیمالیا حاوی نادرترین مواد معدنی از جمله آهن، ید، مس، روی، سلنیوم و مولیبدن است که برای افراد مبتلا به مشکلات خود ایمنی بسیار مهم است.

پنج چرخش نمکدان من 400 میلی گرم سدیم تولید می کند. ..

اگرچه نمک دریا نسبت به نمک معمولی گران‌تر است، اما مصرف آن به زمان زیادی نیاز دارد.

به دنبال نمک یددار یا مولتی ویتامین حاوی ید باشید.

به خاطر داشته باشید که رژیم کم سدیم می تواند میگرن شما را تسکین دهد.

شما همچنین می توانید این علائم را بهبود بخشید:

_علائم دیابت

سندرم تونل کارپال

علائم PMS

درد و مشکلات مفاصل

سرگیجه و گیجی ناشی از بیماری منیر به طور متوسط ​​روزانه 1000 میلی گرم در روز ایجاد می کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما