پس از گذشت ۶ قسمت از پخش فصل سوم سریال «پدر خوانده»، این رئالیتی شو هنوز نتوانسته مانند دو فصل قبل جایگاه ویژه ای در بین مخاطبان کسب کند. گذشته از نقدهایی که در فضای مجازی درباره این فصل منتشر شده است، با مشاهده تعداد لایک های هر قسمت و مقایسه آن با قسمت های مشابه دو فصل قبل، با اطمینان می توان گفت که رضایت سریال The مخاطب کاهش یافته است.

به گزارش بازتاب آنلاین، اولین قسمت از فصل سوم «پدرخوانده» به کارگردانی سعید ابوطالب از پنجشنبه ششم آغاز می شود. اردیبهشت ماه بر روی پلتفرم فیلم نت منتشر شد و تاکنون 6 قسمت آن در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

برخی از مخاطبان به شوخی گفتند که برخلاف آنچه کامبی مدتها ادعا کرده است، حرفه ای ها دیگر به عنوان داماد عمل نمی کنند.

افت بیننده «پدرخوانده» از ابتدای فصل سوم مشهود بود. قسمت اول فصل اول 91 درصد از مخاطبان و قسمت اول فصل دوم 83 درصد لایک دریافت کرد. این میزان در قسمت اول فصل سوم به 56 درصد رسید که کاهش زیادی را نشان می دهد.

در قسمت های سوم، چهارم و ششم می توانید شاهد کاهش رضایت مخاطب باشید. در قسمت سوم فصل سوم 50 درصد رضایت وجود دارد در حالی که قسمت سوم فصل اول و دوم 81 و 82 درصد لایک را به دست آورده است.

قسمت چهارم فصل اول 94 درصد لایک و قسمت چهارم فصل دوم 85 لایک دارد که این تعداد در فصل سوم به 69 درصد رسیده است.

تفاوت زیادی در تعداد لایک های قسمت ششم سه فصل وجود دارد. قسمت اول فصل ششم 86 درصد لایک و قسمت ششم فصل دوم 91 درصد لایک داشت. تعداد لایک های قسمت ششم فصل 3 به 59 درصد رسید.

میزان رضایت از فصل سوم
حضور مجید واشقانی هم نتوانست به جذابیت فصل سوم «پدرخوانده» کمک کند.

این در حالی است که تنها قسمت های دوم و پنجم این فصل توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند. در قسمت دوم 82 درصد از مخاطبان و در قسمت پنجم 91 درصد رضایت خود را اعلام کردند. درصد کل لایک ها نشان می دهد که میزان رضایت مخاطبان از فصل سوم کمتر از قبل شده است.

نمایش رئالیتی «پدرخوانده 3» به کارگردانی سعید ابوطالب و کارگردانی کامبیس دیرباز پنجشنبه ها روی پلتفرم فیلم نت روی پرده می رود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما