اخبار روز سینما جهان

سریال ترکی ستاره ها از من دورند (Yıldızlar Bana Uzak) معرفی شد!/داستان و بازیگران

 سریال ستاره ها از من دورند Yıldızlar Bana Uzak با بازی Furkan Andiç و Burcu Kıratlı جدیدترین سریال درام ATV است.

اولین عکس های Furkan Andiç و Borjo Kıratlı بازیگران سریال ترکی Yıldızlar Bana Uzak مشخص شدند. این سریال به زودی از شبکه ATV ترکیه پخش خواهد شد. نویسنده این سریال Ercan Uğur است. این سریال توسط شرکت های O3 Media و Ortaks Production تولید شده است.

داستان سریال ستاره ها از من دورند.

سریال ترکی ستاره ها از من دورند (Yıldızlar Bana Uzak) معرفی شد!/داستان و بازیگران

داستان سریال در مورد عشق بین اسلی و کادیر است. عشق آنها عشق فراموش شده یا از دست رفته نیست. مانند پیوند مقدسی است که برای همیشه به یادگار خواهد ماند. این عشق پس از زندانی شدن کادیر به چالش کشیده می شود. دلیل بازداشت او متهم شدن کادیر به قاتل پدر آسلی است. این اتفاق تمام خاطرات خوب را از بین می برد.

اکنون تنها هدف قادر اثبات بی گناهی و انتقام گرفتن از خانواده اش از وارنالی است. این بازی را با یحیی شروع کردند و کادیر را روانه زندان کردند. وقتی حقیقت آشکار می شود، آتش عشق درونشان که خاکستر می شود، نزدیک است آتش بگیرد.

زمان پخش سریال ترکی ستاره ها از من دورند

روز پخش سریال ستاره ها از من دورند : به زودی

ساعت پخش سریال ستاره ها از من دورند : ساعت 21:30

بازیگران سریال ترکی ستاره ها از من دورند

سریال ترکی سریال ترکی

Burcu Kıratlı

Burcu Kıratlı بازیگر و مدل ترکیه ای متولد 23 جولای 1989 است. از سال 2010 شروع به کار کرده است. قیام ارطغرل را می‌توان در میان فیلم‌ها یا سریال‌های تلویزیونی که او در آن بازی کرد به حساب آورد.

این بازیگر تحصیلات ابتدایی خود را در کالج آتا، تحصیلات متوسطه را در کالج BJK و تحصیلات دبیرستان را در کالج Bebek Yeni Yıldız به پایان رساند. او از دانشگاه یدیتپه، دانشکده طراحی ارتباطات بصری فارغ التحصیل شد. کراتلی که در طول دوران تحصیلی خود در نمایشنامه ها و فیلم های کوتاه بسیاری ظاهر شده است.

اولین نقش تلویزیونی او در نقش یاغمور در سریال تلویزیونی Elde Var Hayat بود که بین سال‌های 2010 تا 2012 از شبکه TRT 1 پخش شد. او در سال 2013 با شخصیت هلین در فیلم آب و آتش به نویسندگی و کارگردانی اوزجان دنیز در مقابل مخاطبان سینما ظاهر شد.

فورکان آندیچ (Furkan Andıç)

Furkan Andiç متولد 4 آوریل 1990 در استانبول مدل و بازیگر ترکیه ای است. او پس از پایان دبیرستان به اوکراین رفت تا در کالج پلی تکنیک کیف در رشته اقتصاد تحصیل کند. او از سال 2019 با آیبوکه پوسات بازیگر ترکیه ای در ارتباط است. او بازیگری را با سریال دفتر خاطرات آغاز کرد.

او با این سریال و سریال هایی چون عروس‌های فراری، غنچه‌های زخمی، انتقام شیرین، مریم، همه جا تو به شهرت زیادی دست یافت.  برای بازی در سریال انتقام شیرین، مریم، همه جا تو، جوایز پروانهٔ طلایی بهترین زوج بازیگر را به همراه لیلا توغوتلو،آیچا آیشین توران و آیبوکه پوسات دریافت کرده است.

سوالات متداول

ژانر سریال ترکی ستاره ها از من دورند چیست؟

درام

موضوع سریال ترکی Yıldızlar Bana Uzak چیست؟

درباره دو زوج عاشق به نام آسلی و قدیر است که درگیر ماجراهایی می‌شوند که عشق آن‌ها را به چالش می‌کشد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا