پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: بازنده

کارگردان: امین حسین پور

ژانر: رازآلود، جنایی.

نسخه اولیه: 30 شهریور 1403

پلت فرم استریم: Filmo

زمان پخش: هر جمعه ساعت 8 صبح

بازیگران: علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صابر ابر، صدف اسپهبدی، رویا جاودنیا، محمد علیمحمدی، امیر غفارمنش، مهدی رکنی، علی مردانه، الهه ازکاری، ترنم کرمانیان، امیرحسین رضازاده، سپیده مولوی قحمانی، سه تار.

خلاصه سریال بازنده

به دلیل معمایی بودن داستان و برای حفظ جذابیت آن برای مخاطب، اطلاعات دقیقی از سریال «بازنده» منتشر نشده است، اما خلاصه داستان این متن مبهم و مرموز است: کارآگاه کیانی درگیر پرونده ای پیچیده می شود. که اسرار بزرگ یک خانواده را فاش می کند. معلوم می شود که با یک سریال جنایی و مرموز روبرو هستیم که قرار است یک افسر پلیس راز این داستان را کشف کند.

پوستر سریال بازنده

سریال

از دست دادن بازیگران و عوامل سریال

امین حسین پور نویسنده و کارگردان این سریال و احسان ظلی پور تهیه کننده آن است. این کارگردان، قبل از مجموعه کوتاه درمانگر ساخته شده در ژانر جنایی و معمایی برای Filmo. بازنده دومین تجربه حسین پور در این ژانر است.

نکات مثبت قسمت اول سری بازنده

مهم ترین نکته مثبت سریال بازنده فیلمنامه آن است. فیلم از سکانس اول شروع می شود، داستان خود را روایت می کند و شخصیت ها را معرفی می کند. اولین شخصیتی که ملاقات می کنیم. این حامد کیانی است. یک افسر پلیس وظیفه شناس و باهوش که صداها را برای تحقیقات بیشتر ضبط می کند. وقتی کیانی وارد خانه ارغوان می شود، بلافاصله شخصیت ارغوان از زبان خودش و در تصاویر گذشته معرفی می شود. خوبی این مقدمه این است که مختصر و مفید است و زیاده روی نمی کند. در این فلاش بک تا حدودی با شخصیت ارغوان، کاوه و ناپدری ارغوان آشنا می شویم.

سریال Loser در اولین قدم توانست نظر مخاطب را به خود جلب کند. این سریال به ژانر خود وفادار است و ارزان نمی فروشد. داستان شما را می برد و قهرمانان فیلم موفق می شوند با حال و هوای شخصیت ها مخاطب را مجذوب خود کنند. باید دید این روند ادامه پیدا می کند یا سریال افول می کند!؟

زمان پخش سریال بازنده

این سریال جمعه ها ساعت 8 صبح از شبکه فیلمو پخش می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما