پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

  • نام سریال: آمریکایی ها – آمریکایی ها
  • خالق: جو وایزبرگ
  • سال انتشار: 2013 تا 2018
  • تعداد قسمت ها: 75
  • جنسیت: درام، جنایی و معمایی.
  • میانگین نمرات آمریکایی ها در IMDb: 8.4

بازیگران: کری راسل، متیو رایس و ماکسیمیلیانو هرناندز

خلاصه سریال

داستان حول محور چند جاسوس شوروی است که به عنوان یک زوج عادی در واشنگتن تحت پوشش عمیق زندگی می کنند. اگر بچه ها، همسایگان، همکاران و دوستان از فعالیت های شما آگاه نیستند. آنها در خانه یک پدر کلیشه ای، با بچه های کلیشه ای هستند. در محل کار، آنها به عنوان کارمندان آژانس هواپیمایی ظاهر می شوند. اما در شب، شبکه‌ای از معتمدین، عاشقان، فریبکاران و شخصیت‌های تاریخی دوران جنگ سرد دوران ریگان به هم می‌پیوندند و همه چیز را پیچیده می‌کنند…

جلد سیاه و سفید سریال آمریکایی ها

در مورد سریال

سریال جاسوسی آمریکا، یکی این یکی از قوی ترین و منحصر به فردترین درام های پرستیژ تلویزیون است.

یک درگیری مخفیانه و بی صدا جاسوسی که می تواند به رویدادهای بزرگ منجر شود، بسیار هیجان انگیزتر و وحشتناک تر از یک طوفان عملی تمام عیار است. شاید به این دلیل که جاسوسی بسیار پیچیده تر و مرموزتر از تیراندازی و مبارزه تن به تن در وسط خیابان است. بازی جاسوسی یعنی مبارزه در اوج سکوت. یعنی تعقیب در سایه. اگر در اقدامات، دو طرف نبرد به وضوح در مقابل یکدیگر قرار گیرند. اگر در عمل دوست و دشمن آشکار است و بدانیم که هر که بازو و توان بیشتری داشته باشد پیروز میدان است، جاسوسی فرق می کند. جاسوس ها برای زنده ماندن به مهارت های عجیب و غریب و پیچیده تری نیاز دارند. آنها باید بتوانند خوب دروغ بگویند. آنها باید بتوانند روان قربانیان خود را به خوبی کنترل کنند. آنها باید بتوانند هویت واقعی خود را زیر پرده هویت و نام مستعار پنهان کنند.

پیچش های داستانی به طرز شگفت انگیزی واقع گرایانه، بیننده را وادار می کند تا عواقب یک جنگ اعلام نشده را در نظر بگیرد. هزینه حفاظت از اعتقادات شما چقدر است؟ ارزشش را دارد؟ و آیا همه این اتفاقات به نفع هر دو طرف بوده است؟

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما