اخبار روز

معرفی بهترین کیف پول برای همستر مراحل مبارزه/بصری


به گزارش مانیبان،همستر در Combat، بازیکنان در یک برنامه بومی تلگرام یا یک برنامه کوچک برای کسب سکه بازی می کنند. این بدان معناست که برای بازی فقط یک چت در تلگرام باز کنید. سازندگان بازی ادعا می کنند که بیش از 60 میلیون کاربر دارند. همه کاربران مشتاقانه در حال بازی برای به دست آوردن سکه هستند که احتمالاً تعداد توکن هایی را که بازیکنان در airdrop آینده دریافت می کنند تعیین می کند. همستر آنها جنگ را دریافت می کنند، از آنها استفاده می شود.

شاید تون کیپر را شنیده باشید یکی یکی از بهترین کیف پول ها برای اتصال به بازی. همستر این مبارزه است. همستر زیرا Combat یک بازی مبتنی بر ارز دیجیتال TON است. در نتیجه، بسیاری این کیف پول را برای اتصال به بازی انتخاب می کنند. در این مقاله ابتدا به معرفی ویژگی های این کیف پول و سپس روش اتصال به آن می پردازیم.

کیف پول Tonkeeper چیست؟

TonKeeper کیف پول پیشرو در بلاک چین TON (شبکه باز) است. این کیف پول به کاربران امکان ارسال، دریافت و خرید TenCoin را مستقیماً از دستگاه های تلفن همراه خود می دهد. این کیف پول همچنین به کاربران امکان خرید محصولات مختلف از جمله NFT را می دهد.

TenKeeper یک کیف پول قوی ارائه می دهد که ادغام یکپارچه با برنامه های غیرمتمرکز (dApps) و staking را تسهیل می کند. با بیش از 2.3 میلیون کاربر فعال ماهانه، این کیف پول نقش مهمی در توسعه DeFi در شبکه TON دارد.

به عنوان یک کیف پول، کاربران کیف پول TonKeeper کنترل و مالکیت کامل را حفظ می کنند و مسئول حفظ کلید یا عبارت عبور مخفی خود هستند. از دست دادن این کلید به معنای از دست دادن دسترسی به کیف پول و محتویات آن است.

بیشتر بخوانید: همستر کامبت چیست و چرا معروف است؟

TON (TON) یک شبکه بلاک چین منبع باز است که به دلیل هزینه های کم تراکنش و زمان پردازش سریع شناخته شده است که توسط بنیانگذاران تلگرام راه اندازی شده و اکنون توسط بنیاد TON مدیریت می شود.

ظرفیت نگهدارنده تن

این کیف پول برای استفاده آسان طراحی شده است و به عنوان ساده ترین کیف پول برای کار با Toncoin و سایر توکن ها معرفی شده است. این کیف پول موارد زیر را پشتیبانی می کند:

– دریافت و مدیریت TON و سایر توکن ها.

تسهیل پرداخت خدمات و کالاها به طور مستقیم از طریق کیف پول یا از طریق کد QR.

– تبادل توکن در پلتفرم های غیرمتمرکز را فعال کنید.

– Volt Tonkeeper در محیط های iOS، اندروید، وب و دسکتاپ کار می کند. همچنین به عنوان افزونه مرورگر برای کروم و فایرفاکس موجود است و با سرویس پیام رسان تلگرام ادغام می شود.

آخرین آپدیت Tonkeeper با معرفی استاندارد W5 در Tonkeeper Pro به همراه قابلیت ارسال چندگانه و نسخه بتای Tonkeeper Battery ویژگی های آن را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

استاندارد W5 چندین ویژگی پیشرفته مانند پشتیبانی از تراکنش های بدون گاز، تسهیل بازیابی حساب و مدیریت پرداخت های اشتراک با توکن ها و تون کوین ها را به کیف پول معرفی می کند.

این به روز رسانی همچنین هزینه های بلاک چین را 25 درصد برای کاربران کاهش می دهد، یک رابط پلاگین انعطاف پذیر جدید را معرفی می کند و به توسعه دهندگان سود می رساند. این کیف پول شامل یک امضای پیام داخلی است که به شما امکان می دهد پرداخت گاز را واگذار کنید.

Tonkeeper Pro، همچنین یک کیف پول دسکتاپ، شامل ابزارهای تجزیه و تحلیل دقیق است که به ویژه برای کاربران حرفه ای که می خواهند این کیف پول را در عملیات تجارت روزانه خود ادغام کنند، مفید است. اکنون از 255 تراکنش همزمان از طریق ویژگی جدید چند ارسالی خود پشتیبانی می کند، که آن را برای پرداخت های انبوه مانند حقوق یا توزیع توکن ایده آل می کند.

نگهدارنده تن درام

ویژگی Tonkeeper Battery افزودنی مهمی است که امکان استفاده فوری از استیبل کوین ها و NFT ها را فراهم می کند، از شارژ از طریق کارت های بانکی یا استیبل کوین ها پشتیبانی می کند و هزینه های بلاک چین را به صورت خودکار مدیریت می کند. ویژگی های اضافی باتری عبارتند از:

پرداخت های بدون گاز امکان استفاده مستقیم از توکن ها را بدون نیاز به ارزهای بومی برای پوشش هزینه ها می دهد.

گزینه های شارژ راحت از طریق خریدهای درون برنامه ای یا با ارسال TON یا stablecoin به یک آدرس خاص.

مدیریت خودکار کارمزد تراکنش ها

علاوه بر این، اکنون باتری را می توان با Notcoins شارژ کرد و به کاربران این امکان را می دهد تا بدون نیاز به خرید TON در صرافی، از NOT به جای TON یا USDT برای تراکنش ها استفاده کنند. این فرآیند دریافت توکن هایی مانند استیبل کوین و NFT و انجام پرداخت ها را ساده می کند.

هر شارژ باتری Tonkeeper برای پوشش هزینه تراکنش استاندارد انتقال TON طراحی شده است، اگرچه تراکنش های پیچیده تر به هزینه های اضافی نیاز دارند. این ویژگی نه تنها راحتی را افزایش می دهد، بلکه فرآیند تراکنش های کاربران را در اکوسیستم Tonkeeper نیز بهینه می کند.

Tone Keeper به عنوان اپلیکیشن موبایل، افزونه مرورگر، کیف پول دسکتاپ و حتی ادغام شده در تلگرام در دسترس است. در اینجا، ما شما را از طریق مراحل راه اندازی کیف پول Tonkeeper با استفاده از برنامه تلگرام راهنمایی می کنیم.

با رفتن به ربات کیف پول TenKeeper در تلگرام شروع کنید و روی «شروع به کار» کلیک کنید.

سپس از شما خواسته می شود که یک کیف پول جدید ایجاد کنید یا به کیف پول موجود دسترسی پیدا کنید. گزینه «ایجاد کیف پول جدید» را انتخاب کنید.

پس از این، برنامه یک عبارت 24 کلمه ای را در اختیار شما قرار می دهد. این عبارت عبور به عنوان اعتبار ورود شما برای این کیف پول عمل می کند. بسیار مهم است که دانه ها را به ترتیبی که ظاهر می شوند یادداشت کنید، زیرا این تنها راه دسترسی به کیف پول و دارایی های شماست. به یاد داشته باشید، اگر از بین برود، عبارت اولیه قابل بازیابی نیست.

سپس برنامه با درخواست از شما برای وارد کردن چند کلمه در یک دنباله خاص بررسی می کند که آیا عبارت seed را به درستی املا کرده اید یا خیر. در مرحله بعد، باید یک رمز عبور برای دسترسی به کیف پول خود ایجاد و تأیید کنید. پس از انجام این مراحل، کیف پول جدید شما راه اندازی و آماده استفاده خواهد شد!


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا