روز اول مهر برخی رسانه ها به اخباری تکیه کردند که شایعه محسوب می شد و منبع موثقی در مورد بازگشت هانیه نداشتند. توسلی آنها در مورد دنیای بازیگری صحبت کردند. این بازیگر که صفحه شخصی اینستاگرام خود را بست اما چند ساعت پس از انتشار این شایعات، وکیل هانیه است. توسلی او در حساب X و اینستاگرام خود اعلام کرد که مشتری او هنوز نمی تواند در یک پروژه بازی کند.

پس از حوادث سال 1401 بسیاری از بازیگران زن ایرانی به دلیل انتشارات و بیانیه ها ممنوع الکار شدند. هانیه توسلی همچنین یکی او از آن دست بازیگرانی بود که البته هیچگاه رسماً به عنوان بازیگر ممنوع الکار معرفی نشد، بلکه حتی ادامه ایفای نقشش در این سریال را بر عهده گرفت. آثار . در روزهای اخیر برخی منابع از شروع او در یک پروژه شبکه تلویزیونی صحبت می کردند و حتی شهاب حسینی را به عنوان بازیگر در کنار او معرفی می کردند. اما مریم کیانارتی وکیل این بازیگر در پیامی این موضوع را شایعه خواند. مروری داشتیم بر مسیری که هانیه در این دو سال طی کرده است توسلی تایید شده است

«بازیگر» جدیدترین فعالیت هانیه است توسلی در شبکه نمایش خانگی است.

1401 همراه با حوادث سیاسی اجتماعی هانیه. توسلی با این اتفاقات هم این اتفاق افتاد. در آن روزها در فیلم «بی سر و صدا» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی بازی کرد. این فیلم به چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نرسید. اما در همان جشنواره توسلی فیلم “چرا گریه نمی کنی؟” توسط علیرضا معتمدی ساخته شد که در نیمه اول سال 1401 ساخته شد. توسلی در نیمه اول همان سال بازی در سریال «بازیگر» به کارگردانی نیما جاویدی را پس از انجام مراحل فنی آغاز کرد. بهمن چاپ آن سال و انتشار آن تا خرداد 1402 ادامه یافت. اما با وجود این او در فصل دوم سریال بازی نکرد.زخم کاری”، که فیلمبرداری آن در نیمه دوم سال 1401 آغاز شد، افتتاح شد و به همین دلیل بود که فصل دوم این سریال در شهریور 1402، با تغییر تاریخ و حذف نقش او از تاریخ، هاینه توسلی از «زخم کاری او کنار رفت.

هانیه توسلی گفته می شود باید در سریال ملی بازی کند اما به گفته وکیلش همچنان ممنوع است.
هانیه توسلی او آماده اکران فیلم سینمایی «ساکت» است که وضعیت آن مشخص نیست.

توسلی در آبان وی در سال 1402 از سوی دادگاه احضار شد و احضاریه خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. اما زمانی که اسامی زنان ممنوع الکار اعلام شد، نام او در میان این افراد بود. نبود. از سوی دیگر فیلم «بی صدا» در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور نداشت و هنوز اکران نشده است.

هانیه توسلی گفته می شود باید در سریال ملی بازی کند اما به گفته وکیلش همچنان ممنوع است.
“چرا گریه نمی کنی؟” تا اینجای کار آخرین فیلم از توسلی روی صفحه ظاهر شده است.

اما وقتی خبر بازگشت او به بازیگری منتشر شد، وکیل او واکنش نشان داد و نوشت: «هر چند موکلم خانم هانیه است. توسلی وی تاکنون حکم منع از کار دریافت نکرده است، هرچند اخبار منتشر شده مبنی بر حضورش در پروژه های سینمایی را تکذیب می کند، اما همچنان با ممنوعیت بازیگری مواجه است. سرنوشت بازیگرانی چون هانیه در پی وعده های سخنگوی وزارت ارشاد مبنی بر رفع ممنوعیت حضور زنان در سینمای ایران مبهم است. توسلی چه خواهد بود؟

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما